1 review over Appartement Aan Melkhoutkloof Guesthouse in het Nederlands

Ronald Hofland, 8-10-2007

In september 2007 tijdens onze vakantie langs de Westelijke Kaap hier verbleven. De appartementen liggen in het plaatsje Glentana, waar je alleen voor je rust naar toe gaat (er wonen alleen gepensioneerden en er is echt niets te beleven. Het uitzicht vanuit het appartement op de Oceaan (de appartementen zijn tegen een berg op gebouwd) is daarentegen adembenemend. De weg naar het appartement is meer dan hellend, dus een 4X4 is hier geen overbodige luxe (met onze Toyota Corolla hebben we de garage nog maar net gehaald).

Kortom: leuk voor één overnachting.

Gereisd anders in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aan Melkhoutkloof Guesthouse in Mossel Bay District, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aan Melkhoutkloof Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aan Melkhoutkloof Guesthouse scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.