Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lodge Leasure Island bij :

1 review over Lodge Leasure Island in het Nederlands

supermooie lodge aan het strand

tineke, 16-3-2009

Ik zou niet weten wat je qua ligging, accomodatie en service nog meer zou kunnen bedenken dan hier geleverd wordt. Verleden jaar zaten we in Knysna Hollow, niet slecht, maar dit is onvergelijkbaar veel beter.

De lodge van 11 kamers ligt op leasure island, direct aan het strand van de lagune. personeel doet alles om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Ze wasten zelfs de auto. En dit zonder hun hand op te houden, eventuele fooi geef je aan het eind in een centrale pot. Onze kamer had bad én grote douche. Ruime lounge en ontbijtruimte uitkijkend op de lagune. We hebben er niet gedineerd maar liepen 's avonds naar een buitengewoon goed door hen zelf aanbevolen restaurant 'Tides'. Na thuiskomst een nazit in een half-open ruimte bij het zwembad. Het eiland is (zo is ons verzekerd door lodge en enkele bewoners, superveilig , ook na zonsondergang.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Leasure Island in Knysna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Leasure Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Leasure Island scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.