Hotel Falcons View Manor *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Falcons View Manor bij:

1 review over Hotel Falcons View Manor in het Nederlands

Wat een uitzicht!

Judith, 4-6-2009

Wij hebben 2 nachten gelogeerd in het Falcons View Manor op doorreis naar Kaapstad. Prachtig, kleinschalig hotel maar wel hoog tegen de heuvel aan. Dit resulteert in een absurd mooi uitzicht maar ook in erg steile wegen. We waren daardoor genoodzaakt altijd met de auto naar het stadje te gaan. We hadden een Garden Superior kamer en die was echt heel ruim, brandschoon en goed ingericht. Vooral de badkamer was top! Klein beetje gehorig wel. Kamers in het hoofdgebouw zijn kleiner, naar wat wij gezien hebben. Ontbijt heel erg goed, verder hebben we er niet gegeten. Zeer verzorgde tuin met volop bloemen en een klein zwembadje. Zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader dit hotel, ook al is het even zoeken bij aankomst.
Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falcons View Manor in Knysna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falcons View Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Falcons View Manor scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.