Hotel Welgelegen Guest House ***

Hotel Welgelegen Guest House
Welgelegen Guest House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Welgelegen Guest House bij:

3 reviews over Hotel Welgelegen Guest House in het Nederlands

Leuk!

Judith, 2-3-2009

Prima, kleinschalig hotel in Kaapstad, weg van de drukte en voor je gevoel direct onder de Tafelberg. Helaas ook wel weer zover dat je een taxi moest nemen of anders 45 minuten lopen naar het centrum. Wij kregen een mooie kamer (met balkon) in het achterste gebouw, maar niet luxe. We mochten van kamer ruilen omdat we de oorspronkelijke kamer erg klein en krap vonden, daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Het ontbijt was prima en de service idem. Elke avond lagen de warme kruiken in ons bed op ons te wachten. Lekker, want het was best koud in september! We hebben helaas dan ook veel regen gehad, maar gelukkig ook een paar zonnige momenten. Welgelegen is een aanrader voor de reiziger die niet houdt van de massa maar wel van sfeer en persoonlijke touch. Ook wij mochten de kamer houden tot laat in de avond i.v.m. terugvlucht, fijn! Omgeving niet heel bijzonder, wel rustig.
Gereisd met partner in maart 2009

Topper!

Naomi, 7-10-2008

Dit was een heerlijk hotel.

Prima ligging in een rustig deel van kaapstad, maximaal 10 minuten rijden naar het V&A waterfront (centrum).Wij hadden een mooie hotelkamer, en er was een leuke lounge& ontbijt ruimte en een sfeervolle behandelkamer(massage was top).

De service is de echte plus in dit hotel. Zij zijn bijzonder behulp vol, en helpen je graag op weg met informatie over de stad. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2008

Femke, 25-2-2007

Uitstekend hotel. De ligging is prima, zeker als je met een huurauto bent. Onze kamer konden wij tot het einde van de dag gebruiken (ivm late vlucht), dit geheel kosteloos! Veel leuke restaurantjes in de buurt. Het hotel ligt in een rustige wijk, dit is erg fijn na een drukke dag. Goed ontbijt en sfeervolle kamers. Een aanrader dus.
Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welgelegen Guest House in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welgelegen Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Welgelegen Guest House scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.