Hotel Park Inn Greenmarket Square ***

7,4

15 reviews over Hotel Park Inn Greenmarket Square in het Nederlands

Erg mooi gelegen

Stefan, 18-11-2009

Hotel Park Inn ligt aan het Green Market square met daarop elke dag een Afrikaanse markt. De Hotel kamer was erg mooi, en het personeel erg vriendelijk. Omdat er niet veel parkeer plaats is wordt de auto tegen betaling valid geparkeerd door het hotel. Tien minuten voor ertrek even naar de receptie bellen en de auto stond netjes gereed. Wij hebben niet zoals sommige mensen last gehad van het opbouwen van de markt want wij zaten aan de achterkant. Nadeel is dan dat je minder uitzicht hebt. Het hotel is centraal gelegen t.o.v alle bezienswaardigheden in de stad. De VVV zat om de hoek. En omdat wij alleen een slaap plaats hadden gingen we langs de VVV ons ontbijt doen voor een paar euro. Je kon vanuit het hotel alles tevoet doen (Overdag). het is alleen niet aan te raden om s'avonds te voet naar het Waterfront te gaan. Overdag was dit +/- 50 minuten lopen, maar s'avonds is het er niet safe om alleen te lopen. de Taxi is er echter niet duur.
Gereisd met partner in januari 2006

Leuk hotel midden in de stad.

kjobse, 28-10-2009

Dit was ons laatste hotel van onze rondreis.

Wij vonden het een erg leuk hotel pal aan het green market squere met zijn dagelijkse afrikaanse markt.De kamers waren netjes met uitzicht op de afrikaanse markt.Een minpuntje was dat we s,morgens wel erg vroeg wakker werden van het opbouwen van de markt elke ochtend om zes uur.

De service was prima in het hotel ,net als het eten.Vanwege het feit dat we al heel vroeg moesten vliegen en zodoende al om vier uur moesten vertrekken uit het hotel hadden ze zelfs nog een ontbijtpakket voor ons klaar gemaakt.

Zeer zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in maart 2009

in het centrum

Andri van Niekerk, 21-10-2009

aan leuk plein met leuke markt, het hotel zag er goed uit en het is tientallen meters van het uitgaanscentrum van Kaapstad vandaan.
Gereisd met vrienden in december 2008

Erg leuk hotel!

ATB1982, 19-9-2009

Wij hebben 3 nachten doorgebracht in dit hotel. Het is ons erg goed bevallen. Een uitgebreid ontbijtbuffet en een goede kaart voor het diner. Erg vriendelijk personeel en je auto wordt zelfs nog netjes elders geparkeerd. In het hotel bevindt zich een erg gezellige bar. Het hotel ligt inderdaad op ongeveer 25 minuten lopen van V&A Waterfront. Al met al dus zeker een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2009

goed hotel, wel rumoerig

Hanneke, 28-8-2009

Op zich een goed hotel. We hadden de pech een zeer rumoerige kamer te hebben. Na overleg kregen we uiteindelijk een andere kamer. Moest wel wat aangedrongen worden. Het ontbijt en diner zijn goed. Taxi's zijn snel geregeld via de receptie.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

goed hotel

José Beerens, 20-8-2009

Goed voor een paar nachten.Ontbijt en diner grandioos.Ligt aan een plein waar altijd markt is.Vanuit de kamer uitzicht op de tafelberg.Van hieruit prima uitstapjes te maken.Op Zondag is de stad uitgestorven,je ziet geen mens op straat!
Gereisd met vrienden in november 2007

Goed stadshotel

Fam. Martini, 20-6-2009

Goed stadshotel tegenover een gezellig marktje. Wij verbleven op de 8e etage en hadden een mooi uitzicht vanuit de kamer op de tafelberg.

De kamer was schoon, met een kluisje erin. Wij zijn hier drie dagen geweest en hebben niets vernomen van onaardig personeel. Zowel achter de receptie en het informatiehoekje, even behulpzaam en erg vriendelijk.

Het eten in het restaurant was goed, ruime keuze.

Gereisd met partner in juni 2009

prima hotel

8-6-2009

ligt bij een plein waar elke dag markt is,

eten zeer goed,

uitzicht vanuit het raam op de tafelberg

Gereisd met vrienden in november 2007

Goed hotel om Kaapstad te ontdekken!

Ton Jacobs, 13-9-2008

Hotel ligt middenin het centrum. Wij hadden een kamer aan de achterzijde en hadden dus geen geluidsoverlast (als die er al is). De parkeerservice is geweldig en het onbijt is gewoon goed.
Gereisd met partner in augustus 2008

Anna, 20-3-2008

Begin maart verbleven wij een paar dagen in dit hotel. Gunstig gelegen met de leuke markt elke dag voor de deur, en vlakbij Longstreet met z'n leuke winkels. Het enige nadeel vonden wij de luidruchtige air-co op de kamer. De kamer was netjes en het ontbijt goed verzorgd. Een prima hotel om Kaapstad te ontdekken. V&A is ong. 20 minuten lopen, maar er staan volop taxis voor de deur die je voor weinig geld overal brengen.
Gereisd met partner in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Inn Greenmarket Square bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Greenmarket Square in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Greenmarket Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn Greenmarket Square scoort een 7.4 uit 10 op basis van 15 reviews.