Hotel O on Kloof

Hotel O on Kloof
O on Kloof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor O on Kloof bij:

1 review over Hotel O on Kloof in het Nederlands

Super design hotel!

Peter, 16-11-2009

O On Kloof is een super de design luxe hotel met prachtige kamers, zeer vriendelijk personeel en van alle gemakken voorzien. Een heerlijke uitvalbasis om de Kaap met al haar bezienswaardigheden te bekijken. Eigenlijk niet voor kinderen bestemd maar na enig aandringen mochten we toch met onze kinderen (7 en 9 jaar) boeken. We waren met 10 personen, en hadden daarmee bijna alle kamers in beslag genomen. Vooral de kamers met Jacuzzi zijn fantastisch, maar ook de overige kamers zijn een waar genot om in te verblijven. Personeel is super gastvrij, niets is teveel gevraagd. Eten is prima, het ontbijt is echt genieten! Gaan zeker nog een keer terug!
Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel O on Kloof in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel O on Kloof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel O on Kloof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.