Bed and Breakfast Maartens Guesthouse

9,4

85 reviews over Bed and Breakfast Maartens Guesthouse in het Nederlands

prima guesthouse

Jacobs, 19-7-2017

Maarten was heel behulpzaam met uitstippelen van ons dagprogramma. Prima kamer (ondanks de winter toch warm genoeg, wat niet in alle guesthouses in die periode is het geval is)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch verblijf op super locatie

Wouter Verlinden, 15-5-2016

Zeer mooie kamers, zeer vriendelijke mensen., super gezellige honesty bar en goed ontbijt.

Rode tourbus gemakkelijk bereikbaar vanuit de kamers.

Absolute aanrader voor verblijf in Zuid Afrika

Gereisd met vrienden in mei 2016

Super verblijf, gastvrij, behulpzaam, schoon.

Aart, 31-3-2016

Maarten's Guesthouse is een echte aanrader. Gelegen in 1 van de beste wijken van Z. Afrika, Fresnaye. Op loopafstand van de boulevard en een klein uurtje lopen naar het waterfront. Maarten is een man die het beste voor heeft met zijn gasten is staat dan ook altijd klaar om te helpen en adviezen te geven. Wilt u een relaxt verblijf is Kaapstad, boek dan bij "Maarten's Guesthouse.
Gereisd met partner in maart 2016

Absolute aanrader!!

bri, 18-7-2015

Kamers: top! Vriendelijkheid: top! Behulpzaamheid: top!! Maarten: super bedankt voor je gastvrijheid! We hadden ons geen betere start van onze vakantie kunnen wensen. Alles begon toen we geland waren en eindigde toen we de straat uit reden!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Het geweldige guest house

Hans Versluis, 16-10-2014

Wat valt er nog toe te voegen aan alle reeds eerder geschreven revieuws?

Niets dus, mijn vrouw broer en ik kunnen alle toegeschreven lof uitingen alleen maar bevestigen. De ligging van het huis en zeker als je kamer 1 en 3 mag gebruiken in combinatie met het gastheerschap zijn een formule die alleen tot een geweldig verblijf kan leiden. Hierbij mag niet onvermeld blijven dat de verdere staf ook heel goed functioneerden.

De uitgereikte Zoover prijs is het guest house zeker waard !!

Zijn wij weer in de gelegenheid Kaapstad te bezoeken, dan zullen wij zeker weer een verblijf bij Maartens guest house proberen te boeken.

Gereisd met partner in oktober 2014

Geweldig guesthouse op een super plek in Kaapstad

erik van vonderen, 8-10-2014

Ben er meerdere keren geweest en zal er altijd naar terug gaan. De hele entourage vanaf binnenkomst tot vertrek is fantastisch. Je voelt je direct thuis. Maarten en Philippe zijn het toonbeeld van goede gastheren. Een heerlijke 'woonkamer' annex eet/drink zaal om tot rust te komen. Als het weer het toelaat is het terras buiten geweldig. Mooi uitzicht over de zee. Kamers goed, geluidsarm en van alle gemakken voorzien. Maarten's guesthouse is een prima uitvalsbasis om Kaapstad te ontdekken.
Gereisd met partner in januari 2014

Prachtig gelegen, perfect guesthouse

Verzijlbergen, 4-10-2014

We zijn binnen 2 Weken meerdere nachten bij Maarten geweest. Het guesthouse ligt op een heuvel met mooi uitzicht, ruime, nette kamers en een prima ontbijt. Maarten neemt dagelijks je plannen door, geeft tips, komt met ideeen en helpt je bij boekingen. Geweldige service.
Gereisd met partner in april 2014

Topvakantie!

Wim-en-Carla, 24-8-2014

In jli en augustus jl. hebben we 3,5 week door Zuid-Afrika gereisd. De laatste 3 dagen in Kaapstad, bij Maartens Guesthouse. Dit guesthouse is een absolute aanrader! Maarten is zeer gastvrij en geeft uitgebreide mogelijkheden over Kaapstad en omgeving, hij heeft leuke tips (o.a. restaurant Mama Afrika) en helpt je bij boekingen. Zijn guesthouse is gelegen in een mooie rustige wijk en wij hadden de 'master-bedroom'; vanaf ons balkon een prachtig uitzicht op de Atlantische oceaan (schitterende zonsondergang te zien als het helder is) en op Robbeneiland. Maartens Guesthouse is een absolute aanrader, top!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

gastvrijheid

nicola, 15-8-2014

kamer, bed, douche(!), ontbijt etc. allemaal goed, uitzicht vanaf balkon heel mooi maar wat vooral er uitspringt is de gastheer: behulpzaam bij bijvoorbeeld het reserveren van tickets, restaurants (goede tips!), geeft goede adviezen, neemt de tijd voor je, ook voor een gezellig gesprek.
Gereisd met partner in januari 2014

Een aanrader, niet meer twijfelen..

Mieke, 18-5-2014

Onlangs verbleef ik ruim een week in maartens guesthouse. Al snel bleek dit guesthouse een hele goede keuze te zijn. Prima, veilige, rustige ligging- op loopafstand van the mainstreet- , goed ontbijt, prima bed en fijne douche, maar bovenal door de goede adviezen van Maarten. Hij is betrokken bij zijn gasten en succesvol in het creëren van een echt thuisgevoel.

En tja, kaapstad is ook fantastisch!

Gereisd alleenreizend in april 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maartens Guesthouse bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maartens Guesthouse in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maartens Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maartens Guesthouse scoort een 9.44 uit 10 op basis van 86 reviews.