Vakantiehuis Koggelmander Holiday Home (in Table View)

Vakantiehuis Koggelmander Holiday Home (in Table View)
Koggelmander Holiday Home (in Table View)

1 review over Vakantiehuis Koggelmander Holiday Home (in Table View) in het Nederlands

Jan Jacobs, 8-1-2008

We zijn hier in december geweest. Het huis is prachtig ingericht met degelijke spullen. Vooral over de bedden zijn we erg te spreken! Onze kinderen hebben erg fijn kunnen spelen in de grote tuin die geheel ommuurd is (en ze niet weg konden lopen :-) De prijs is erg voordelig, voor 5 personen betaalden we slechts 58 euro per dag! De mensen (Hester en Tertius) die huis beheren zijn erg vriendelijk en willen je altijd helpen.

Echt een topper! Mochten we er weer komen zulle we zeker proberen hier weer te logeren

Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Koggelmander Holiday Home (in Table View) in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Koggelmander Holiday Home (in Table View) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Koggelmander Holiday Home (in Table View) scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.