Hotel Fountains ****

Hotel Fountains
Fountains
7,7

29 reviews over Hotel Fountains in het Nederlands

Prachtig hotel met mooie kamers.

P. Coenen, 27-7-2017

Het hotel heeft een prima restaurant met heerlijke buffetten.
Gereisd met partner in juni 2017

Groot, maar net stadshotel

Laura, 5-9-2013

Het Fountains Hotel is een zeer groot hotel, centraal in Kaapstad.

Op het moment van ons verblijf waren er conferenties gaande waardoor het erg druk was in het hotel. Liften duurden daarom nog wel eens lang en soms werkten ze niet optimaal (stopten op een verdieping en gingen niet meer verder). Vriendelijk personeel.

Zeer nette, moderne kamer en badkamer, netjes en schoon. Leuk zitje bij het raam. Goede grootte voor in een grote stad als Kaapstad. Mooi uitzicht op de fontein en de Tafelberg.

Buffet in het hotel was goed en vrij uitgebreid, ditzelfde gold voor het ontbijt. Al duurde het daar wel vrij lang voordat sommige artikelen werden aangevuld.

Het Waterfront en Long Street zijn te bereiken op 5-10 minuten met de taxi, voor 50 Rand enkele rit (zo'n €3,80).

Gereisd met vrienden in mei 2013

Groot stadshotel

Goudzwaard, 15-8-2013

Goed hotel, centraal gelegen in Kaapstad. Redelijke kamers en badkamers, schoon. Wij hebben niet in het hotel gedineerd, maar altijd in het Victoria & Albert Waterfront, waar je tientallen restaurants vindt. Het ontbijt (in buffetvorm) is prima. Het duurt soms wel lang voordat de voorraad wordt bijgevuld.
Gereisd met vrienden in juli 2013

Midden in de stad

l.strooband, 21-2-2013

Conferentie hotel midden in de stad, gratis shuttle tot 5 kilometer,kamer ok. Vriendelijk personeel, ontbijt en buffet goed.
Gereisd met vrienden in februari 2013

Super hotel!

Anneloes, 10-1-2012

Fountains hotel ligt op een superlocatie midden in de stad. Alles is makkelijk te bereiken en de Hop on Hop off bus rijdt langs het hotel. Wij hadden zelf een penthouse op de bovenste verdieping en dit was voor de kleine prijs die we ervoor betaalde echt werkelijk geweldig! Jammer alleen dat op het zeer grote balkon/dakterras geen meubilair staat.Dat zou het penthouse helemaal geweldig maken. Het personeel is zeer vriendelijk en helpt je graag bij al je vragen of bij moeite met inparkeren ;)! De parkeergarage is ook erg prettig en niet duur, maar wel zeer krap en klein. Desalniettemin sta je dan wel midden in de stad geparkeerd.

Nadeel aan dit hotel is wel het liftensysteem wat voor geen meter werkt. De liften zijn mijns inziens niet echt te vertrouwen. En om van de parkeerkelder naar de bovenste verdieping te gaan moet je zelfs 2 keer overstappen van lift :)!

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Goed vertrekpunt

Niki, 8-11-2011

Dit hotel ligt midden in de hoofdstad en is daarom de ideale uitvalsbasis om de hele kaap te zien. Omgeving enkel veilig bij daglicht (net als de rest van Zuid-Afrika), huur een autootje met gps = uiteindelijk veel goedkoper dan elke dag taxi's te pakken.

Het eten is van hoge kwaliteit en vooral erg vers.

Wij sliepen in een appartement op het 10e, mooi en net appartement. Wel erg veel straatlawaai ook met de ramen toe.

Absoluut niet aangewezen om met de (kleine) kids te boeken.

Gereisd met partner in oktober 2011

Adequaat

Petra, 24-10-2011

Stadshotel met fatsoenlijke kamer, airco, smalle gangen, eigen parkeergarage. Op loopafstand naar Waterfront en kasteel/fort.

Wel was men bezig met de straat en was er vrij veel herrie, maar daar kan het hotel niets aan doen. Ontbijt was redelijk. Al met al best een fatsoenlijk hotel. Het was ons laatste hotel van onze fantastische flydrive door Zuid-Afrika dus we waren buitengewoon goed gehumeurd, maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die dit hotel links zouden willen laten liggen omdat het wel wat gedateerd aandoet.

Gereisd met partner in januari 2011

onpersoonlijk

peter, 24-11-2010

groot en hoog zgn 4 sterren, maar dat valt wat tegen. hotel is al over the top.

onpersoonlijk, groot, traag personeel.

Kamers wel redelijk, maar wel in lange gangen.

1 nacht geen probleem.

voor een langer verblijf zou ik dit hotel niet kiezen

Gereisd met vrienden in oktober 2010

prima

Hans Dijkman, 20-11-2010

In het centrum

Alles aanwezig

Goede service

Prima buffet en ontbijt

Door vele groepen druk en lawaaiig

Gereisd met vrienden in november 2010

degelijk hotel

J. Coervers, 14-8-2010

Degelijk hotel, midden in Kaapstad. Kamers zijn voldoende ruim en personeel is vriendelijk. IK heb dit hotel bezocht met mijn vrouw.Waren met onze groep wel heel erg verwend, want we zijn in zo's 17 hotels geweest in Zuid Afrika. Eten is prima en in buffetvorm. Vanuit dit hotel ben je met de taxi of bus zo overal naar toe in het prachtige Kaapstad.
Gereisd met vrienden in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fountains bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fountains in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fountains zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fountains scoort een 7.68 uit 10 op basis van 29 reviews.