Hotel Express by Holiday Inn Cape Town City Centre **

Hotel Express by Holiday Inn Cape Town City Centre
Express by Holiday Inn Cape Town City Centre
6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Express by Holiday Inn Cape Town City Centre bij:

2 reviews over Hotel Express by Holiday Inn Cape Town City Centre in het Nederlands

zakelijk hotel

gaea, 10-4-2017

de laatste 3 nachten van de rondreis zaten we hier. De gids adviseerde om als het het donker is niet alleen buiten te lopen en dat alles in het centrum dicht is, wat klopt alles sluit of is al om 18:00 uur gesloten. een aantal restaurants en bars zijn nog wel open voor het toerisme. Hotel is zakelijk en netjes. Je kunt er alleen ontbijten, geen zwembad. We vragen altijd om 2 aparte bedden. Hadden 1 smal bed, dus gelijk naar de receptie. Na heel veel moeite en geen genoegen nemen het kan morgen pas veranderd worden kregen we een kamer met 2 bedden. Taxi komt meestal voor de deur en is niet duur.
Gereisd met vrienden in maart 2017

modern hotel

Warner, 12-5-2011

ruime luxe kamers met Afrikaanse tinten, keurige badkamer!

schoon en goed onderhouden.

Voor ons een prima start van een rondreis door Zuid Afrika.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Cape Town City Centre in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Cape Town City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express by Holiday Inn Cape Town City Centre scoort een 6.25 uit 10 op basis van 2 reviews.