Appartement Centzicht

Appartement Centzicht
Centzicht

4 reviews over Appartement Centzicht in het Nederlands

Goede plek om Kaapstad en omgeving te ontdekken

Bas, 28-7-2009

Wij zijn 2 weken in Kaapstad geweest en het was altijd een feest om weer "thuis" te komen. Lekkere ontbijtjes op het terras, 's middags een baantje trekken in het zwembad en 's avonds een stuk vlees op de bbq met een lekkere fles wijn. Hierna lekker slapen in een heerlijk bed en ondanks dat er geen airco is blijft het lekker koel. Volgende keer gaan we hier zeker weer naartoe.
Gereisd met partner in januari 2008

Super plek voor gezin met kinderen!

Kees, 27-3-2009

Ruime accomodatie, dichtbij Canal Walk. s'avonds lekker veel gebarbecued op het ruime terras.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

Een heerlijke luxe uitvalsbasis

Bas, 27-3-2009

Wij komen hier elk jaar omdat het zo'n lekkere plek is. Het appartement is vrij ruim met 3 slaapkamers en heeft een goede vibe. Er is een groot terras en in de verte zie je de tafelberg. Ons dochterje is er nu 2x geweest en er staat altijd een kinderbedje klaar.

Kortom een prima plek voor ons gezin en vroeger met z'n tweeen. En het is lekker dat Canal walk, een gigantische winkelcentrum op loopafstand ligt.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Heerlijk ruim appartement met giga terras

Bas, 30-1-2009

We komen er jaarlijks, morgen vertrekken we weer voor 3 weken. Echt thuis komen en met alle luze die er thuis ook is. De kleine gaat ook altijd mee, geen gezeul met kinderbedjes, alles is aanwezig altijd lekker.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Centzicht in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Centzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Centzicht scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.