Hotel Cape Manor ***

Cape Manor
7,5

4 reviews over Hotel Cape Manor in het Nederlands

Arjan, 10-7-2006

Service was erg goed. De shuttlebus heeft ons naar de Tafelberg gebracht. Na een telefoontje haalde hij ons weer op en bracht ons naar de haven. Zaterdagavond om 11 uur hielp de receptonist nog met het uitzoeken en boeken van een trip voor de zondag.
Gereisd met vrienden in november 2005

vlaar jos, 22-10-2005

gelogeerd na rondreis goed hotel spijtig een beetje ver van de waterfront de place to be in kaapstad
Gereisd anders in oktober 2005

Yvonne Boersma, 27-8-2004

Hebben hier een paar dagen gelogeerd na een rondreis, is een goed hotel, heel aardig personeel en heel klantvriendelijk. Rustig gelegen vlakbij de boulevard en tussen de Tafelberg en Signal Hill.
Gereisd anders in augustus 2004

Tamara, 6-12-2003

Het hotel ligt in Seapoint. Dit ligt toch tussen de 30 en 45 minuten lopen naar de Waterfront. De kamers zijn goed. Het diner was tijdens ons verblijf elke avond buffet. Een goed hotel!
Gereisd anders in december 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cape Manor bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cape Manor in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cape Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cape Manor scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.