Bed and Breakfast Camps Bay Oasis

8,5

2 reviews over Bed and Breakfast Camps Bay Oasis in het Nederlands

Schitterend uitzicht op zee

Marieke, 14-6-2009

We zijn erg netjes ontvangen door de familie. We hebben goede tips gekregen van de gastheer en gastvrouw. Ze hebben zelfs voor ons speciaal telefoontjes gepleegd voor een excursie. Ontbijt is een dame die persoonlijk eitjes voor je bakt. Ligt op loopafstand van leuke restaurantjes om 's avonds wat te eten in een net gedeelte van Kaapstad.
Gereisd met partner in september 2008

Pleuni, 26-9-2007

Camps Bay Oasis is een goede bed & breakfast vlakbij het mooiste deel van Kaapstad, Camps Bay. Kamers zijn ruim en hebben uitzicht op zee. De eigenaar is erg vriendelijk en het ontbijt is goed.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Camps Bay Oasis in Kaapstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Camps Bay Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Camps Bay Oasis scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.