Pension Villa Montebello ****

Pension Villa Montebello
Villa Montebello

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Montebello bij:

2 reviews over Pension Villa Montebello in het Nederlands

Zeer verzorgd en schitterend: een droom!

Weijers, 14-12-2011

Tegen een berg aan gelegen, mooie, met smaak en aandacht ingerichte villa met 3 gastenkamers. Er is een prachtige tuin met goede ligbedden en een goed en schoon zwembad. Vanuit deze tuin heeft men een fabelachtig uitzicht op de omgeving van Houtbay en in de verte de zee. De 4e kamer, de cottagekamer, is een slaapkamer (met badkamer), waar geen zitgelegenheid is. Je hebt er wel je privacy en met mooi weer profiteer je van een eigen terrasje met zitje.

De vriendelijke en voorkomende Franse eigenaars en hun staf zorgen voor een uitstekend ontbijt op de met wit linnen gedekte tafels. De eigenaar haalt elke morgen verse croissants en broodjes. Op het uitgebreide ontbijt met eieren naar keuze, kan men de hele dag teren! Alles ziet er even mooi en schoon uit. De eigenaren letten op details en zorgen, dat hun gasten niets tekort komen.

Kortom: een zeer aan te bevelen B&B voor mensen, die van rust en mooie natuur kunnen genieten en die klasse (zonder pretentie) kunnen waarderen!

Gereisd met partner in november 2011

droombestemming

Ingrid Nelis, 22-11-2011

We hebben een rondrit van 3 weken gemaakt in Zuid-Afrika, en als laatste verblijf hadden we gekozen voor Villa Montebello, in Hout-Bay, dicht bij Cape Town, en de Tafelberg. En hadden we dit goed gedaan! Het verblijf in V.Mont. bleek het beste verblijf te zijn van onze hele trip. Catherine en Patrice zijn 2 zeer charmante mensen, die je terug de gemoedelijke bourgondische sfeer van Belgie bezorgen. Je kan hen werkelijk alles vragen! Het ontbijt is verrukkelijk (hebben blijkb. een bakker gevonden in Z.-Afr. die weet hoe je croissants en baguettes moet maken, lekkere kas e.d., teveel om alles op te eten), de kamers zijn heel goed afgewerkt, het zwembad is ideaal na een trip, en last but not least: the view !! Het uitzicht vanaf hun grasveld, en van de meeste kamers is werkelijk adembenemend !! Onbeschrijflijk en onbetaalbaar! Alles wat ze beloven op hun site is ook werkelijk waar! 2 fantastische mensen, een fantastische B&B,de locatie is onbeschrijflijk. Ik hoop er ooit terug te komen
Gereisd met partner in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Villa Montebello in Hout Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Villa Montebello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Villa Montebello scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.