Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Hout Bay? Hieronder vind je alle accommodaties in Hout Bay.
Waardering

9° / 15°

30 jun 2016

Hout Bay
7 reviews
Wordt Hout Bay je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Hout Bay.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hout Bay bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

31 Accommodaties Zuid-Afrika, Westelijke Kaap, Hout Bay

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van Hout Bay

Hout Bay scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews
Wordt Hout Bay je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Hout Bay. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Hout Bay. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Hout Bay. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 2 Appartementen, 7 Hotels, 4 Vakantiehuizen, 4 Bed and Breakfasts, 1 Landhuis, 3 Lodges en 10 Pensions in Hout Bay. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 7 vakantiefoto's van Hout Bay. Lees de 7 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Hout Bay. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Hout Bay. Bekijk ook andere accommodaties in Zuid-Afrika. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Westelijke Kaap.