6,9

Matig

16 reviews over Hotel The Windsor Hotel in het Nederlands

Mooie plek

dodo50, 10-11-2013

Hotel is zeer verouderd heeft wel zo zijn charme maar is een beetje sleets ontbijt is matig en de eetzaal ruikt naar frituur

Het uitzicht is fantastisch alleen daarom zou je al naar dit hotel gaan

Gereisd met partner in oktober 2013

De zee en centrale ligging zijn de pluspunten

g soer, 15-3-2010

Het hotel draagt de sporen van de tijd. Personeel wat laconiek. Ontbijt was niets bijzonders. Maar het hotel ligt prachtig aan de zee, wij hadden geen kamer met zeezicht. Ondanks dat hebben we een walvis en diverse dolfijnen zien zwemmen. Het hotel ligt mooi centraal in de buurt van verschillende restaurants. Daar was het erg gezellig met live music. Het was er gezellig en sfeervol.
Gereisd met partner in februari 2010

Mooie ligging

Baukje Falkena-de Jong, 8-3-2010

Zeer vriendelijke ontvangst. Het personeel ontdekte dat we een lekke band hadden van de auto, ze hebben geregeld dat die werd gemaakt. Service was echt super. Ligging was ideaal, uitzicht op het water, winkels vlakbij!! Het ontbijt was prima. Alleen de kamers vielen iets tegen. Maar dat maakt niet veel uit, je bent er alleen maar om te slapen. Gr. Benno & Baukje
Gereisd met partner in juni 2009

Goede ligging

ATB1982, 19-9-2009

Het hotel is inderdaad qua ligging een goede keuze. Echter bij binnenkomst was het personeel niet erg behulpzaam en vriendelijk. De kamers zijn ruim en netjes, het ontbijt is voldoende maar niet echt uitgebreid. Het hotel doet verder wat kil aan en je hebt niet echt een gezellige plek om 's avonds nog even wat te drinken. Maar voor de ligging is het een goed hotel.
Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel oubollig, maar de locatie maakt veel goed

Andre, 19-7-2009

Van afstand lijkt het een mooi hotel, maar van dichtbij valt het toch wat tegen. Het hotel heeft zeker een opknapbeurt nodig, het is een beetje uit de tijd en een kleine metamorfose zou welkom zijn. De kamers zijn voldoende, maar ook hier zou een opknapbeurt niet misstaan. Echter de locatie is top.

Zorg dat je een kamer aan de straatkant krijgt, want je hebt dan een fenomenaal uitzicht. De walvissen liggen voor de deur (tijdens het seizoen).

Ook tijdens een kopje koffie of thee in de serre kun je genieten van de walvissen.

Langs de straat is een wandelroute aangelegd langs de oceaan. Je loopt hoog boven het water en kijkt zo op de walvissen neer.

Gereisd met partner in oktober 2008

Het uitzicht is onbetaalbaar!

Jeroen, 6-12-2008

Nette, schone kamer met goede bedden. Maar, alles gaat om de ligging en het uitzicht. We waren in het goede seizoen en hebben heel veel walvissen gezien. Ontbijt is uitgebreid en lekker.
Gereisd met partner in oktober 2008

Zeker wat van te maken

Gast, 4-10-2008

Hotel ligt prachtig aan de kust. Vanuit kamers en ontbijtzaal zijn de walvissen te spotten. Alleen ontbijt mogelijk. Kamers zeer oud en gedateerd. Geen airco, wel kleine elektrische radiator die ontoereikend is om handdoeken te drogen. 2 kranen op wastafel voro warm/koud. Super onhandig. Vieze stinkende dekens op bed. Smal bed. Ontbijt goed. Ligging zeer goed: uitzicht fantastisch. Geen lift. Aantal gasten zat in een oud bijgebouw met ongedierte en vocht. Kortom dit hotel moet nodig gemoderniseerd worden.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

zeezicht maakt al het andere goed

ronald en Bianca, 17-8-2008

Wij hadden kamer met zeezicht, fantastisch! Het hotel en de kamers zijn erg gedateerd zonde dat het niet wordt gemoderniseerd, want er is echt iets van te maken.Bedden wel goed. Het uitzicht is onbetaalbaar! en dat doet je de rest vergeten.Onbijt was redelijk.
Gereisd met partner in augustus 2008

Nanda, 13-1-2008

De kamers zijn gedateerd, maar de prijs ook, dus daarover mag je echt niet klagen. Het personeel was erg behulpzaam...wij wilden graag een tripje op zee maken op zoek naar walvissen en kooiduiken met haaien, alles hadden ze geregeld. En toen het uiteindelijk vanwege het weer allemaal niet door kon gaan, hielden ze ons netjes op de hoogte. Het ontbijt is uitgebreid.

Ook wij hebben de walvissen vanaf onze kamer voorbij zien zwemmen. Werkelijk geweldig.

Verwacht niet al te veel gezelligheid 's avonds in Hermanus, het was er toen wij er waren redelijk uitgestorven.

Gereisd met partner in september 2007

Ivan, 3-1-2008

Zoals gezegd perfecte ligging, de rest is vrij simpel, maar je hebt ook niet veel meer nodig.
Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Windsor Hotel*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Windsor Hotel in Hermanus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Windsor Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Windsor Hotel scoort een 6.94 uit 10 op basis van 16 reviews.