Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Lavender Manor Guest Lodge**** bij :

2 reviews over Pension Lavender Manor Guest Lodge in het Nederlands

marijke_8, 23-1-2011

Over het algemeen is het niet gewoon dat men daar 3 weken komt, maar het is ons uitstekend bevallen! Het strand is uitstekend te voet bereikbaar.

We hadden een vaste chauffeur/taxi die ons elke dag naar het stadje bracht om uit eten te gaan, of om ons naar de golfbaan te brengen/halen. Het was te ver om te lopen.

Heel aardige mensen. Voor email was ik toen afhankelijk van hun kantoortje.

Het buffet is uitgebreid en uitstekend.

Gereisd met partner in januari 2008

Om naar toe terug te gaan

Els, 4-11-2009

Guesthouse ongeveer 5 kilometer van het dorp, vlak bij het zandstrand. Mooie en schone kamers, persoonlijke aandacht voor de gasten, we zijn zelfs twee nachten gebleven.

We gaan er zeker naar toe terug.

Goede tips wat er onderweg nog allemaal te beleven is.

Erg goed onbijt.

Gereisd met partner in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Lavender Manor Guest Lodge in Hermanus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Lavender Manor Guest Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Lavender Manor Guest Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.