Lodge Whale Waters ****

Whale Waters

1 review over Lodge Whale Waters in het Nederlands

Wat een uitzicht

Harrie van den Abeelen, 23-11-2008

In het donker om 3 uur 's-nachts aangekomen en vriendelijk onthaald door het personeel. We zaten in de duurste kamer en dit was de prijs dubbel en dwars waard. Erg ruim opgezet, heerlijk bed en uitzicht over de gehele breedte van de kamer op een baai. 's-Ochtends bij het ontwaken moesten we elkaar even knijpen of we niet droomden, want we zagen de walvissen vanuit ons bed voorbij zwemmen. Ontbijt werd vers gebakken voor je neus in de eetzaal, echter brood was oud en soms beschimmeld. Het personeel was erg behulpzaam met aanbevelingen en boeken van trips. Op enkele kilometers van Shark Cage Diving en Whale Watching.
Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Whale Waters in Gansbaai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Whale Waters zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Whale Waters scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.