Bed and Breakfast Die Stroom ***

8,7

6 reviews over Bed and Breakfast Die Stroom in het Nederlands

Onvergetelijke plek

R.Zeeman, 9-11-2009

We werden goed ontvangen en we kregen een mooie kamer met uitzicht op zee

Het ontbijt is goed verzorgd en er is genoeg keuze.

Ook wordt er snel excursies geregeld als daar om gevraagd wordt

Wij hadden eigenlijk direct het gevoel of we thuis waren

We kijken met veel plezier terug op een week Die Stroom

Gereisd met partner in oktober 2009

gezellige B&B. vriendelijke admosfeer

Ans Bruinenberg, 29-10-2009

Prachtige plek vlak aan zee met schitterend uitzicht. Mooie kamers. Niet groot maar heel gezellig. ontbijt perfect. Komen zeker terug.
Gereisd met vrienden in oktober 2009

Great place, great people

frank van den Ham-Msimang, 29-10-2009

Very nice place with excellent service and the whales are (almost) sitting in their garden.
Gereisd met vrienden in oktober 2009

Jan en Fia Groot

Jan Groot, 22-11-2008

Prachtige locatie.

Mooie (giraf) kamer met eigen badkamer,een heerlijk ontbijt, direct vanuit de kamer een heerlijk zwembad.

Vanaf het terras mooi uitzicht op de baai waar je de walvissen kunt spotten. Vanuit de tuin is het 150 meter lopen tot de Atlantische Oceaan

Gereisd met partner in november 2008

Een aanrader!

E. Meester, 10-11-2008

Prachtige lokatie om walvissen te spotten, direct vanaf het pension. Mooie B&B met zwembad, niet al te grote maar gezellige kamers met eigen badkamer. Heerlijk ontbijt en gezellige ontvangst, kortom: prima!
Gereisd anders in oktober 2008

Ben Quivooy, 8-1-2008

Wij hebben het heerlijk gehad in die stroom, het uitzicht op de baai is werkelijk fantasties, de eigenaren waren zeer vriendelijk en we werden zelfs uitgenodigd om sávonds mee te doen aan een echte braai met vrienden van hun! Ok, de kamers zijn ook niet helemaal onze stijl maar ze zijn wel netjes. En de prijs is laag dus dat maakt een hoop goed.
Gereisd met partner in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Die Stroom in Gansbaai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Die Stroom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Die Stroom scoort een 8.67 uit 10 op basis van 6 reviews.