Bed and Breakfast Plumwood Inn ****

Plumwood Inn
9,8

28 reviews over Bed and Breakfast Plumwood Inn in het Nederlands

Paul, 8-10-2017

Geweldig guesthouse, fantastische kamers, werkelijk aan alles is gedacht. Uitstekende bedden, heerlijk bedlinnen, zachte handdoeken, vriendelijk personeel, het beste uitzicht wat je je kan bedenken, en het BESTE ontbijt wat we op onze hele trip in Zuid-Afrika gehad hebben. Het guesthouse ligt 2 straten van de hoofdstraat maar het is er de hele dag lekker rustig, het hardste geluid dat je hoort zijn de fluitende vogels :) Gelukkig worden in het guesthouse geen kinderen toegelaten dus rust is verzekerd!! We waren hier voor de 3de keer en zullen zeker weer een keer terug komen. Bedankt Roel en Lucienne, lieve eigenaars van Plumwood Inn. Tot gauw. Paul en Sylvia
Gereisd met partner in september 2017

nummer 1 hotel ooit geslapen

Pierre, 14-11-2014

nog nooit in zo'n heerlijk bed gelegen, fantastische matras, echt kwaliteit. Superfijne lakens, heerlijk knisperend katoen. Lekker zachte handdoeken en lekkere zeep.

En dan het ontbijt, laat niks te wensen over. We hebben geen eieren besteld omdat er zoveel op het buffet lag, ook veel geonde produkten zoals lekkere fruitsalade en zonnebloempitten, pumpkin zaden, gestoofde pruimen...

Roel en Luciënne zijn super gastgevers en Christofer, hun assistent, doet alles voor je. We kregen na het boeken een email met restaurant a anbevelingen en Christofer heeft alle reserveringen gemaakt. Maar goed ook want alle restaurants zaten volgeboekt. We hebben alweer genoekt voor volgend jaar, dit is echt vakantie. Genieten.

Goede internet verbinding zonder limiet.

Gereisd met partner in oktober 2014

Fantastisch!

wylic022, 12-8-2013

Gewoon in 1 woord geweldig,

Lucienne en Roel hebben samen een top locatie waar je heerlijk kunt relaxen of juist veel kunt beleven!!!

Gereisd met vrienden in november 2012

Geweldige accommodatie in Franschhoek

Joost de Vries, 1-7-2013

We hebben een geweldige tijd gehad in Plumwood Inn.

De kamer op de eerste etage heeft een fraai uitzicht over de bergen.

We hadden een luxe kamer met een zeer ruime badkamer, groot bed en een eigen balkon. Prima uitgebreid ontbijt met genoeg keuze.

Het ligt niet ver van de hoofdstraat waar de gezellige en goede restaurantjes liggen. Ook heeft de hoofdstraat leuke winkels maar.

De wijnboerderijen zijn van eenvoudig tot waanzinnig mooi. De wijnen zijn van hoog niveau. Deze streek is zeer de moeite waard om te bezoeken en Plumwood is het beste guest house om te verblijven.

Gereisd met partner in mei 2013

Geweldige accomedatie

Harry, 4-5-2012

Bed & Breakfast is uitstekend! Goed ontbijt, geweldig mooie kamers. Rustig gelegen met 2 mooie zwembaden
Gereisd met partner in februari 2012

fijn plekje in zuid afrika

myriamblom, 14-3-2012

Het personeel is heel aardig en gastvrij. Een zeer goed en uitgebreid ontbijt.

De ligging is rustig maar toch dicht bij de beste restaurantjes.

Gereisd met partner in januari 2012

paradijs op aarde

Peter, 2-7-2011

dit is echt een plek waar je niet meer wegwil als je er eenmaal bent. we hadden 2 nachten geboekt n.a.v. het tv programma tijdens de worldcup in Zuid- afrika maar zijn toen vier nachten gebleve. De badkamers zijn ongelofelijk mooi en groot, prachtig uitzicht vanaf je bed, royaal balkon. Grote douches. Dit was mijn eerste maar zeker niet mijn laatste bezoek. Geweldig ontbijt. Gelukkig nemen ze in deze B&B GEEN kinderen, heerlijk rustig.
Gereisd met vrienden in april 2011

Paradijs

Wil, 22-3-2011

ons derde bezoek aan Plumwood Inn. nu uitgebreid tot drie gebouwen, fantastische grote tuin midden in het centrum van Franschoek. Groot zwembad. Fantastisch ontbijt. De nieuew kamers(4 in totaal) zijn modern ingericht met prachtige badkamers en fantastisch uitzicht. Tijdens onze 24-daagse vakantie was dit het enige gastenhuis wat iedere dag volgeboekt was nog in Maart.Op de gardenroute waren we bijna overal de enigste gasten of bijna alleen. Via de website van plumwoodinn hebben we ook onze auto gehuurd. Goede prijs, boeken kon zonder creditcardnummer te geven, uitgebreide verzekering en ongelimiteerde kilometers.
Gereisd met partner in januari 2011

prima plek

geertjep, 19-8-2010

fijn gelegen, mooie kamers, s ochtends heerlijk eten.

mooi zwembad, wel wat ouder publiek.

Het jaar na deze reis hebben we via deze eigenaar 2 weken 2 huizen gehuurd, in dezelfde plaats, absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2008

TOP accommodatie

Ben, 3-4-2010

We hebben een superverblijf gehad bij Plumwood Inn. Roel & Lucienne zijn zeer behulpzaam en maken een geweldig ontbijt met zelfgebakken muffins en brood. Heerlijke fruitsalades, elke dag een nieuw verrassend ontbijt. De omeletten zijn ontzettend goed. De tuin is gezellig aangelegd met veel verschillende planten en kleuren, mooi groot zwembad en nog een klein zwembad erbij. Ze hebben 8 kamers die allemaal verschillend zijn ingericht en de meesten hebben een eigen zitplekje behalve de 2 standaard kamers. De temperatuur in februari is zeer hoog, soms tot 43 graden.
Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Plumwood Inn in Franschhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Plumwood Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Plumwood Inn scoort een 9.79 uit 10 op basis van 28 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: