Bed and Breakfast Erica Guesthouse ****

Bed and Breakfast Erica Guesthouse
Erica Guesthouse

1 review over Bed and Breakfast Erica Guesthouse in het Nederlands

In de watten gelegd door Paul

Melanie&Ferry, 25-1-2010

Via de locale "VVV" kwamen we bij Erica Guesthouse uit. Dat was een prima tip, want we hebben genoten daar! De eigenaar is Paul en hij is een zeer amusante man. Geweldige humor en je voelt je gelijk thuis in zijn B&B. De kamers zijn ruim en schoon. De tuin is prachtig aangelegd met een zwembad. Hier wordt ook het ontbijt geserveerd. Daarnaast heeft Paul goede tips waar je kan eten of waar je de lekkerste wijn met het mooiste uitzicht kan drinken in Franschhoek. Het "centrum" van Franschhoek is op loopafstand van deze B&B. De prijs/kwaliteit is zeer goed voor deze streek.
Gereisd met partner in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Erica Guesthouse in Franschhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Erica Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Erica Guesthouse scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: