Bed and Breakfast Dieu Donné ****

Dieu Donné

1 review over Bed and Breakfast Dieu Donné in het Nederlands

Ultiem onthaasten

Paulusma, 29-12-2011

B&B net buiten Franschhoek, zeer de moeite waard: rust en ruimte, 's ochtends een ontbijt met one man stand up comedian, Gerrit. Hoewel een zeer Nederlandse naam, op en top Zuid Afrikaan.

Compleet ingerichte bungalow, volledige keuken zodat je ook nog lekker een keer zelf kunt koken. Dat is wel een afweging, want Franschhoek kent een keur aan goede restaurants, wijnhuizen en andere toplocatie.

Kids onder 16 niet welkom, lijkt wel ongastvrij, maar daardoor heb je een andere sfeer en ik denk ook wel dat onze Gerrit veel van zijn charmes verliest!

Gereisd met partner in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dieu Donné in Franschhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dieu Donné zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Dieu Donné scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: