Onvoldoende

2 reviews over Hotel Karukareb Wilderness Reserve in het Nederlands

Zeer teleurstellend

Louise, 18-4-2011

2 nachten gelogeerd in de "luxe" tenten. Niveau tenten niet 4*. Meer niveau SAN-parks (eigen zijn deze nog beter!). Personeel niet geinteresseerd en niet informatief. Eten niet erg goed. Voor R2300 (Euro 235,--) p.p.p.n. veel te veel betaald en zeker niet waard. We zijn zeer frequente ZA-vakantiegangers (12x) en hebben deze accommodatie als het slechts ervaren van al onze reizen!! Zeker voor dit geld!!
Gereisd met partner in april 2011

teleurstellend in alle opzichten

Louise, 18-4-2011

2 nachten gelogeerd in een van de tenten. Kleine tenten. Min of meer niveau SAN-parks (ofschoon deze eigenlijk nog beter zijn). Eten niet erg bijzonder en niet echt smakelijk. Prijs van R2300 p.p.p.n. veel te duur voor wat je krijgt. Wij zijn ervaren Zuid-Afrika reizigers (12x) maar dit was het meest slechte onderkomen wat we ooit hebben gehad. Het personeel was ook bijzonder ongeinteresseerd en niet erg informatief.
Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karukareb Wilderness Reserve in Clanwilliam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karukareb Wilderness Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Karukareb Wilderness Reserve scoort een 2 uit 10 op basis van 2 reviews.