Bed and Breakfast Tsalanang Township

Tsalanang Township

2 reviews over Bed and Breakfast Tsalanang Township in het Nederlands

Heel bijzondere ervaring

A. Boekee, 22-1-2009

Voordat wij naar Zuid Afrika afreisden kregen we vele waarschuwingen: gevaarlijk, crimineel, kijk uit dat je niet in een verkeerde buurt terecht komt.

Maar wat een fantastisch land! Onze reis bracht ons ook in de Township van Stormsriver en dit heeft onze blik verruimd. Wat een vriendelijke mensen en wat een gastvrijheid! De kamers zijn eenvoudig, maar de bedden zeer comfortabel, de nabijgelegen kroeg luidruchtig, maar heel gezellig. Lekker echte zuidafrikaanse braai!

Bovendien is er in Stormsriver veel te doen: mountainbiketochten, tuben op de rivier, quad tocht gemaakt en nog veel meer. Onze kids van 16 en 20 jaar vonden het ook geweldig.

Iedereen die naar Z.A. gaat: dit moet je meemaken!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

Ilse Meij, 25-4-2008

Slapen in een township moet je doen op een reis door Zuid-Afrika, was me aangeraden. Alleen de visioenen van verdwalen in Soweto (oid) bleven in mijn hoofd rondspoken. Tot ik op het internet een township b&b vond in een klein dorpje, Stormsriver in de Tsitsikamma.

Het is geweldig geweest, makkelijk te te vinden, vrij vooraan in het township, wat ook niet zo massaal is. Geraldine, de eigenares, haar man Mart, een Nederlander die daar ooit is komen aanwaaien, bewonen de bed&breakfast. Het is niet erg groot, de kamers hebben eigen douche en wc, heel bijzonder ingericht. Ik heb er 2 nachten geslapen, ook 2 avonden (mee)gegeten, de ene avond braai (BBQ met pap van maismeel) en de andere avond "potjekos" (een soort stoofschotel op houtskool bereid).

Mijn conclusie: slapen in een township is leuk, maar je hoeft er niet speciaal voor naar een grote stad, deze in Stormsriver was prima!

Gereisd alleenreizend in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Tsalanang Township in Stormsriver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Tsalanang Township zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Tsalanang Township scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.