Uitstekend

1 review over Lodge Bayethe Tented Lodge in het Nederlands

In één woord: TOP!!!

melizzzzzz, 17-2-2013

Tja ik kan hier niet 1 negatief iets over zeggen. Wat een top-locatie! Super accomodatie in een prachtig game-reserve. Heerlijk eten, prachtig schoon, perfecte service. 's Morgen vroeg op voor de 1e game-drive. Tegen 10-en terug, uitgebreid ontbijten. Daarna lekker relaxen, douchen, badderen in je prive-zwembadje en begin vd middag uitgebreid lunchen (á la carte!). Vervolgens rond 16.00u game-drive tot ca. 19.00u. Dan top diner. Ik was de 2e dag jarig en werd 's avonds tijdens de braai verrast door zingende koks en speciaal gemaakte taart. Zo leuk! Wij waren hier 3 nachten, ik had liever nog een extra nacht gebleven maar helaas!
Gereisd met partner in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Bayethe Tented Lodge in Shamwari Game Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Bayethe Tented Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Bayethe Tented Lodge scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.