Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Amapondo Backpackers bij :

1 review over Hostel Amapondo Backpackers in het Nederlands

Fantastiche locatie!

Estrella, 11-6-2010

Tijdens mijn rondreis als backpacker door Zuid-Afrika verbleef ik twee nachten in Amapondo Backpackers. De medewerkers zijn erg aardig en gastvrij en nemen je graag mee voor één van de 'tours' die het hostel aanbied. Een wandeling naar the blowhole, hole in the wall of 2nd beach, bijvoorbeeld.

De lokale maaltijden die in de avonden worden aangeboden zijn erg smakelijk en hebben een leuke prijs.

Verschillende kamermogelijkheden, dorms - maar ook 2 persoonskamers.

Het uitzicht is werkelijk fantastisch, je kijkt zo uit op de Indische Oceaan vanuit je hangmat of de 'buitendouche' die het hostel heeft gecreëerd.

Zeker een bezoekje waard!

Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Amapondo Backpackers in Port St. Johns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Amapondo Backpackers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Amapondo Backpackers scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: