Hotel The Admiralty Beach House *****

Hotel The Admiralty Beach House
The Admiralty Beach House

2 reviews over Hotel The Admiralty Beach House in het Nederlands

Feiko Jilderda, 20-5-2008

Zij na 3 jaren weer in deze schitterende lodge geweest en de service is nog steeds uitmuntend. Dit is een sterke aanrader voor een (langer) verblijf in Port Elizabeth, zeker als je in de buurt van het strand wilt zijn (loopafstand The Boardwalk met leuke en goede restaurantjes), of bij het Universiteitscompex wilt overnachten. Het ontbijt is ongekend goed, de kamers zijn groot, veelal met zeezicht en superschoon. De bediening is heel persoonlijk en erg vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2008

Feiko, 17-5-2005

Ligging heeft het een nadeel, je hoort het verkeer af en toe(wel dicht bij strand). Mooie zit- en een slaapkamer met keuken, balkon en uitzicht op de Indische Oceaan (naam kamer: Waves).

Personeel is vriendelijk, behulpzaam en bereid om informatie te verstrekken. Ontbijt was redelijk luxe, alles werd op verzoek vers klaargemaakt.

Consumpties waren goedkoop, de sherry zelfs gratis. Bij de buurvrouw prima warme maaltijden afgehaald vanaf 12 Rand (om op de kamer of in de eetzaal te nuttigen).

We werden door hen getipt over een (door hen ondersteund) internaat voor straatjongens, waarvoor wij belangstelling hadden. We werden er gratis naar toe gebracht en weer afgehaald. Bij vertrek werden we eveneens gratis naar het vliegveld gebracht. We hebben er een gezellige en prima verzorgde tijd doorgebracht.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Admiralty Beach House in Port Elizabeth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Admiralty Beach House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Admiralty Beach House scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.