Hotel Kelway

Kelway

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kelway bij:

1 review over Hotel Kelway in het Nederlands

Prima hotel vlakbij de kust

Ben, 11-6-2017

We arriveerden na onze vlucht Durban-Port Elisabeth erg laat in de avond bij het Kelway Hotel. Een groot hotel met een keurige service. Ondanks dat het laat in de avond was was het geen enkel probleem om nog een verlaat diner in het restaurant te gebruiken. Eten was goed en lekker. We verbleven 1 nacht in het hotel. Standaard kamers met een goed bed, zitje en volledige badkamer. 's Nachts wat gehorig. Ontbijt was goed en uitgebreid met veel keus. Fraaie ruimte ook met oude LP's aan de muur. 's Morgens hadden we uitzicht op Port Elisabeth en de kust: het hotel lag blijkbaar op een heuvel. Personeel is servicegericht. Voor 1 nacht prima, maar wij zijn meer van de lodges ;).
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kelway in Port Elizabeth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kelway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kelway scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.