Beoordelingen Hotel Zuurberg Mountain Inn***

Zuurberg Mountain Inn***
20 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Zuurberg Mountain Inn***
PO Box 12, 6105, Kirkwood

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuurberg Mountain Inn*** in Kirkwood, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuurberg Mountain Inn*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Zuurberg Mountain Inn scoort een 8,4 uit 10, op basis van 20 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuurberg Mountain Inn*** in Kirkwood, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuurberg Mountain Inn***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Zuurberg Mountain Inn*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 15 vakantiefoto's van Hotel Zuurberg Mountain Inn*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Zuurberg Mountain Inn*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Zuid-Afrika. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Oostelijke Kaap. Vergelijk Hotel Zuurberg Mountain Inn*** met andere accommodaties in Kirkwood.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

19 beoordelingen over Zuurberg Mountain Inn***

20 beoordelingen
8,5
8,8
8,1
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Aug. 2013
"Geweldig!"vertalen
Elvira
9,0

27-09-2013 Bij aankomst kregen we meteen een rondleiding over het complex door een enthousiaste gastheer. Ons huisje was erg mooi, schoon en sfeervol.
We hadden een geweldig uitzicht over Addo. Personeel is super vriendelijk en het eten is erg goed!

Zeker een aanrader!

Met jonge kinderen, Jan. 2013
"Hotelkamers zijn schitterende vakantie bungalows"vertalen
b.jschaafsma
8,0

19-01-2013 Schitterend gelegen met prachtig uitzicht over Addo Elephant Nationaal Park. Ongeveer 15 km van de ingang van dit park. Hotel is via onverharde weg bereikbaar, ongeveer 12 km. Geen probleem. Bungalows compleet uitgerust. Prachtig terras.

Met partner, Nov. 2011
"Mooie ligging"vertalen
moko1966
9,0

17-12-2011 Via een mooie onverharde weg rijd je naar dit hotel. Wij verbeleven in een huisje, groot, schoon en gezellig ingericht.
Schitterend uitzicht. Goed eten, alles in buffetvorm.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Zuurberg Mountain Inn*** b...

Met partner, Sept. 2011
"Geweldige plek"vertalen
S&P
8,0

16-10-2011 Na onze slechte ervaring met een ander B&B in de buurt, hebben we voor dit verblijf gekozen. Je moet er wat voor over hebben. Een onverharde, kronkelende weg de bergen in van 15 km. Maar, als je aankomt is de accomedatie geweldig. Ruime, koloniaal ingerichte lodges. Prachtig uitzicht over Addo NP en de Zuurbergen. In de enorme tuin kunnen je lekker rondslenteren en allerlei dieren zien, zoals apen de aanhankelijke Egyptische gans Goosy. En wat een rust. Heerlijke plek!!

Met vrienden
"Geen aanrader"vertalen
Eline (mrt 2010)
5,0
3,0
5,0
9,0

18-03-2010 De weg naar het hotel toe was verschrikkelijk slecht. Onverharde, onverlichte, vreselijk hobbelige weg en dat 16 km lamg. We dachten dat we er nooit zouden komen. Bleek idd dat de zandweg nog nooit zo slecht erbij had gelegen. Eenmaal aangekomen waren de nieuwe huisjes prachtig! Erg groot en splinternieuw. Bleek dat het park in 2008 was afgebrand. Eten was goed maar niet bijzonder. Wanneer je deze lodge wilt boeken om daarna het Addo park te bezoeken kun je veel beter op het Addo park zelf zitten of in de buurt. Voor 1 nachtje was het meer als genoeg.

Met vrienden, 2009
"Mooi hotel, met leuke hotelkamers"vertalen
Jan Koelewijn
9,0

10-11-2009 Prijs kwaliteit verhouding is top. Zaten hier voor € 60,- met z'n tweeen inclusief eten.

Met oudere kinderen, Aug. 2008
"Mooi gelegen en prima sfeer"vertalen
Anne-Marietje
8,0

23-01-2010 Dit hotel ligt afgelegen in een schitterende omgeving. De kamers zijn ruim en netjes. Het eten is prima verzorgd. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Vanuit hier kun je Addo Elephant en de andere (kleinere) parken in de omgeving prima bezoeken.

"Fantastische plek !"vertalen
bianca
10,0

17-08-2008 Fantastische plek !De 16 km lange zandweg naar de accomodatie is het zeker waard. mooi uitzicht, mooie rondavale. De game drive's vanuit Zuurberg mountain prima geregeld,ook die naar de prive parken. Het eten was prima in buffetvorm. Hoge mate van gastvrijheid en service.Zeker een plek om terug te gaan.

Met een groep, Aug. 2008
"Prachtig hotel met lodges"vertalen
Fam. Lichtenberg
8,0

12-09-2010 Mooie lodges en sfeervol hoofdgebouw. Binnen het hoofdgebouw een bar voor dames. Eten in buffetvorm was prima. Voor de kinderen tennisbaan. Mooi zwembad. Verblijven van het personeel lagen naast het hotel met een klein winkeltje vol leuke souvenirs. De sfeer in het hotel was goed en onze groep werd met zang en dans uitgewuifd. Het ligt niet echt naast het Addo park, maar de locatie doet je dat vergeten. Helaas is het complex na ons bezoek (1 week later) afgebrand.

Met partner, Okt. 2007
Kika
9,0

06-11-2007 Na een hoop gemopper waren we eindelijk bij het hotel aangekomen. In ons omschrijving stond dat we over een mooie zandweg zouden rijden. Als het niet geregend zou hebben, zou het vast een mooie weg geweest zijn, maar nu was het een grote modderpoel. Mijn vriend reed en hij zei, als het hotel niets is gaan we morgen weer naar beneden en gaan we een ander hotel zoeken. We zijn er toch de geplande twee nachten gebleven. Een geweldig hotel. Prachtige omgeving. Voor mensen die een beetje avontuur niet uit de weg willen gaan is dit de ideale verblijfplaats!

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?