Hotel Zuurberg Mountain Inn ***

8,6

20 reviews over Hotel Zuurberg Mountain Inn in het Nederlands

Geweldig!

Elvira, 27-9-2013

Bij aankomst kregen we meteen een rondleiding over het complex door een enthousiaste gastheer. Ons huisje was erg mooi, schoon en sfeervol.

We hadden een geweldig uitzicht over Addo. Personeel is super vriendelijk en het eten is erg goed!

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2013

hotelkamers zijn schitterende vakantie bungalows

b.jschaafsma, 19-1-2013

Schitterend gelegen met prachtig uitzicht over Addo Elephant Nationaal Park. Ongeveer 15 km van de ingang van dit park. Hotel is via onverharde weg bereikbaar, ongeveer 12 km. Geen probleem. Bungalows compleet uitgerust. Prachtig terras.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Mooie ligging

moko1966, 17-12-2011

Via een mooie onverharde weg rijd je naar dit hotel. Wij verbeleven in een huisje, groot, schoon en gezellig ingericht.

Schitterend uitzicht. Goed eten, alles in buffetvorm.

Gereisd met partner in november 2011

Geweldige plek

S&P, 16-10-2011

Na onze slechte ervaring met een ander B&B in de buurt, hebben we voor dit verblijf gekozen. Je moet er wat voor over hebben. Een onverharde, kronkelende weg de bergen in van 15 km. Maar, als je aankomt is de accomedatie geweldig. Ruime, koloniaal ingerichte lodges. Prachtig uitzicht over Addo NP en de Zuurbergen. In de enorme tuin kunnen je lekker rondslenteren en allerlei dieren zien, zoals apen de aanhankelijke Egyptische gans Goosy. En wat een rust. Heerlijke plek!!
Gereisd met partner in september 2011

Prachtig hotel met lodges

Fam. Lichtenberg, 12-9-2010

Mooie lodges en sfeervol hoofdgebouw. Binnen het hoofdgebouw een bar voor dames. Eten in buffetvorm was prima. Voor de kinderen tennisbaan. Mooi zwembad. Verblijven van het personeel lagen naast het hotel met een klein winkeltje vol leuke souvenirs. De sfeer in het hotel was goed en onze groep werd met zang en dans uitgewuifd. Het ligt niet echt naast het Addo park, maar de locatie doet je dat vergeten. Helaas is het complex na ons bezoek (1 week later) afgebrand.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

geen aanrader

Eline (mrt 2010), 18-3-2010

De weg naar het hotel toe was verschrikkelijk slecht. Onverharde, onverlichte, vreselijk hobbelige weg en dat 16 km lamg. We dachten dat we er nooit zouden komen. Bleek idd dat de zandweg nog nooit zo slecht erbij had gelegen. Eenmaal aangekomen waren de nieuwe huisjes prachtig! Erg groot en splinternieuw. Bleek dat het park in 2008 was afgebrand. Eten was goed maar niet bijzonder. Wanneer je deze lodge wilt boeken om daarna het Addo park te bezoeken kun je veel beter op het Addo park zelf zitten of in de buurt. Voor 1 nachtje was het meer als genoeg.
Gereisd met vrienden in maart 2010

Mooi gelegen en prima sfeer

Anne-Marietje , 23-1-2010

Dit hotel ligt afgelegen in een schitterende omgeving. De kamers zijn ruim en netjes. Het eten is prima verzorgd. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Vanuit hier kun je Addo Elephant en de andere (kleinere) parken in de omgeving prima bezoeken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

een speciale belevenis

Koen en Nadine De Taey, 8-1-2010

De zestien kilometer lange zandweg de heuvels in voert naar een mooi hotel met een koloniale sfeer. Wij hadden een prachtige kamer in het oude gedeelte, er zijn ook splinternieuwe bungalows. Een hotel met een rijke geschiedenis, supergastvrije uitbaters, een mooi uitzicht en zelfs Belgisch personeel ! Het dinerbuffet (175 Rand)was goed te doen.

De game drive vanuit het hotel was dik in orde, een toffe gids die geweldig veel over de dieren wist te vertellen. Olifanten( waarondern een groep van meer dan 60 stuks), leeuwen, buffels, en een groot aantal andere dieren gezien. We bezochten ook Schotia, dat was ok maar na Addo toch een klein beetje "Beekse Bergen"-gevoel.

Gereisd met partner in december 2009

Mooi hotel, met leuke hotelkamers

Jan Koelewijn, 10-11-2009

Prijs kwaliteit verhouding is top. Zaten hier voor € 60,- met z'n tweeen inclusief eten.
Gereisd met vrienden in januari 2009

Fantastische plek !

bianca, 17-8-2008

Fantastische plek !De 16 km lange zandweg naar de accomodatie is het zeker waard. mooi uitzicht, mooie rondavale. De game drive's vanuit Zuurberg mountain prima geregeld,ook die naar de prive parken. Het eten was prima in buffetvorm. Hoge mate van gastvrijheid en service.Zeker een plek om terug te gaan.
Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zuurberg Mountain Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuurberg Mountain Inn in Kirkwood, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuurberg Mountain Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zuurberg Mountain Inn scoort een 8.57 uit 10 op basis van 20 reviews.