Lodge Kariega Game Reserve

Lodge Kariega Game Reserve
Kariega Game Reserve
8,5

3 reviews over Lodge Kariega Game Reserve in het Nederlands

Een van de beste lodges tijdens deze vakantie

Jeanette Serry, 27-12-2009

We verbleven in een mooi tweepersoons chalet. Helaas konden door de harde wind niet op ons eigen terras zitten, mar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de schitterende game drives met onze ranger Matt, het zwembad waar je tussen de ochtend- en avondsafari door lekker kon luieren en het heerlijke eten. Twee dagen verwend worden in een mooie Game Reserve, met een fantastische ranger.
Gereisd met partner in december 2009

gea, 16-5-2008

Echt genieten, met eigen zwembad en veel ruimte in de bungalow. Super service en alles schoon.
Gereisd familie in mei 2008

priester, 23-1-2008

Bij aankomst stond Ranger Brandon ons op te wachten en heeft ons 3 dagen in de watten gelegd! De mega grote chalet heeft iets weg van een wintersport/familie huis met openhaard en prive zwembad, schoon maar geen luxe. Het restaurant is gedeeltelijk open, dus een plekje bij de openhaard is aan te bevelen. het eten is goed en lekker. De bbq was echt super gezellig en sfeervol. de natuur is prachtig en onze dochter van 5 jaar mocht iedere keer mee op safari en een uurtje langer doen ze echt niet moeilijk over...
Gereisd familie in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Kariega Game Reserve in Kenton on Sea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Kariega Game Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Kariega Game Reserve scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.