Bed and Breakfast Moya Manzi Beach House ****

9,3

6 reviews over Bed and Breakfast Moya Manzi Beach House in het Nederlands

Prachtige ligging!

Cathy van Dijk, 26-8-2013

Helaas waren we hier maar 1 nacht tijdens onze rondreis door Zuid Afrika. Wat een prachtige kamers, alles superschoon en modern ingericht. Wij waren met zijn zessen dus haddden het zwembad met uitzicht op het strand voor onszelf. Een heerlijk ontbijt op het terras. Wij vonden dit leuker dan Knysna en hadden hier graag wat langer verbleven.
Gereisd met vrienden in februari 2013

Wat een wereld stek!

Frans en Ricky, 24-11-2010

In oktober hebben we 4 nachten in Moya Manzi gelogeerd. Wat een wereld stek! Het huis is geweldig, echt aan alles is gedacht en alle details kloppen (alles is exact zo als op de website). De ligging is uniek, pal aan het sneeuwwitte strand, de kamers zijn erg mooi, de ruimte voor de gasten is super, nergens zo'n lekkere koffie gehad. Overal prachtige uitzichten op de zee/strand. Een huis om in te wonen.....Jaap en Mia doen er alles aan het je naar de zin te maken, ze hebben goede tips voor restaurants en uitstapjes, maar er is helemaal niets mis met een dagje lummelen aan het mooie zwembad. Het is er heerlijk rustig, met maar 3 kamers zijn er maximaal 6 gasten. We waren blij dat we hier 4 nachten geboekt hadden!
Gereisd met partner in oktober 2010

Moya Manzi is de PAREL van Jeffrey's Bay!

michiel schreiner, 29-1-2009

We hebben met volle teugen genoten van Moya Manzi Beach House! Daadwerkelijk het MOOISTE huis in Jeffrey's Bay. Prachtig uitzicht op een ongerept en stil strand. Jaap en Mia zijn schatten van mensen. Petje af!
Gereisd met partner in januari 2009

perfect

Johan en Pauline Nooitrust, 19-8-2008

geweldig B&B; klasse, stijl, maar ook heel gastvriendelijk. Mia en Jaap maken het verblijf onvergetelijk. A la carte ontbijt.

Tip: ga dineren bij Tapas in Jeffrey's Bay: ervaring: eten met jeoeten in het zand!

Gereisd familie in augustus 2008

Michel Regeer, 12-6-2008

Supermooie Guest house op een zeer mooie locatie direct aan het strand van Paradise Beach. Vanuit de kamer kan je zelfs dolfijnen zien zwemmen.Het naastgelegen Jeffreys Bay is een klein plaatsje waar een hele relaxte sfeer hangt. Echt een aanrader! Goedkope restaurants.Zeer goede prijs en kwaliteit verhouding.
    Gereisd familie in juni 2008

janoubode, 2-6-2008

Moya manzi is een aangename, luxe, heerlijke relaxplek. Een idylisch plaatsje, verscholen. Direct aan de duinen en het strand waar de dolfijnen je tijdens het ontbijt toelachen. Heerlijke luxe kamers, lekker bedden, fijne badkamers, mooi zwembad. Strak vormgegeven interieur. Alles kraakhelder en op en top verzorgd. Toplocatie, Topverzorging! . Heerlijk ontbijt. Fijne (NL sprekende) gastvrouw. In een woord FANTASTISCH!
    Gereisd familie in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Moya Manzi Beach House bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Moya Manzi Beach House in Jeffreys Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Moya Manzi Beach House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Moya Manzi Beach House scoort een 9.25 uit 10 op basis van 6 reviews.