Beoordelingen Inkwenkwezi Private Game Reserve

20 september 2014

Inkwenkwezi Private Game Reserve
3 beoordelingen
Beoordelingen Inkwenkwezi Private Game Reserve

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Inkwenkwezi Private Game Reserve. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Inkwenkwezi Private Game Reserve. Ben je zelf op vakantie geweest naar Inkwenkwezi Private Game Reserve? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Inkwenkwezi Private Game Reserve scoort een 9,1 uit 10, op basis van 3 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Lodge in Inkwenkwezi Private Game Reserve. Op Zoover vind je bovendien 6 vakantiefoto's van Inkwenkwezi Private Game Reserve. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Inkwenkwezi Private Game Reserve. Bekijk ook andere accommodaties in Zuid-Afrika. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Oostelijke Kaap.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

3 beoordelingen over Inkwenkwezi Private Game Reserve

3 beoordelingen
9,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met vrienden, Feb. 2011
"Onvergetelijke trip"vertalen
C.leeuwis
10,0

23-12-2011 Wij hebben een rondrit gemaakt te beginnen in Joh.burg en eindigend in Captown.
Het is dus lastig om een beoordeling te geven over 1 locatie

met een groep, Feb. 2011
"Zeker voor herhaling vatbaar!"vertalen
Laura de Puij
10,0

15-03-2011 Dit prive park is van de 2 broers Stanton die je meer dan welkom heten en het fijn vinden om hun passie voor het park met je te delen. Al direct voorbij de poort sta je midden tussen de impala's en zebra's. Het personeel is zeer vriendelijk en staat ervoor open om te zorgen dat je een goed verblijf hebt (mooie schone vriendelijke kamers met o.a. fles water in de nabijgelegen Umnenga Lodge, een mooi wit kleinschalig gebouwencomplex. Buiten de kamers ook gezellige plekken met volop zitgelegenheid) , Op ons verzoek is op dezelfde dag een extra tweede game drive georganiseerd, waarbij we minstens net zoveel genoten als bij de eerste. Veel keuze in activiteiten. Het bezoek aan de olifanten, de cheetah's, de neushoorns en de witte leeuwen vond ik heel bijzonder. Het was een heerlijk verblijf. Eten en drinken waren heerlijk, net als de "sundowner" op het grote terras met uitzicht op de omgeving.

met een groep, Feb. 2010
"Gelogeerd in de Umnenga Lodge."vertalen
Nelly Schreurs
9,0

12-03-2010 Tijdens onze rondreis hebben we gelogeerd in de Umnenga lodge, ongeveer 6 km. gelegen achter de receptie en het restaurant van de Inkwenkwezi privaat Game Reserve. Deze lodge hoort bij voorgenoemde accomodatie. De lodge zag er eenvoudig meer zéér goed verzorgd uit.Bij aankomst was de stroom uitgevallen maar door het personeel werden er op alle kamers en badkamers kaarsen neer gezet. Eten moesten we in het restaurant 6 km. verderop. Het diner en ontbijt was erg goed verzorgd en heel sfeervol. Tijdens het ontbijt kwamen twee leeuwenwelpjes het restaurant in.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?