2 Nederlandse reviews over Lodge Kwantu Private Game Reserve

• Ligging 9
  • Service 9,5
  • Prijs / kwaliteit 9
  • Eten -
  • Kamers 9,5
  • Kindvriendelijk -
Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Kwantu Private Game Reserve in Grahamstown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Kwantu Private Game Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Lodge Kwantu Private Game Reserve scoort een 9,0 uit 10, op basis van 2 reviews
Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Kwantu Private Game Reserve in Grahamstown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Kwantu Private Game Reserve, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de reviews van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Lodge Kwantu Private Game Reserve de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 4 vakantiefoto's van Lodge Kwantu Private Game Reserve vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Zuid-Afrika. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Oostelijke Kaap. Vergelijk Lodge Kwantu Private Game Reserve met andere accommodaties in Grahamstown.

Onze bezoekers bekeken ook: