2 reviews over Lodge Kwantu Private Game Reserve in het Nederlands

Privé park

Frans en Ricky, 2-7-2008
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Kamers10

Dit is een absolute aanrader. Een privé wildpark met slechts 5 luxe kamers (op palen), deze kijken uit op de drinkplaats en zijn heel erg ruim en luxe ingericht. Vriendelijke en uitstekende staf, de 5 kamers hebben een eigen restaurant (top!). Met de dierenarts die op het park werkt, zijn we welpjes gaan bekijken die voor behandeling in kooien zitten, je kunt met hen spelen en een aantal leeuwen (die lieten we maar met rust). Met 2 rangers urenlange gamedrives met slechts 6 toeristen, op momenten waarop jij dat wilt. Rekening houden met het feit dat het een alcoholvrij park is. Er wordt een hotel bijgebouwd, los en ver van de hutten. Er komt een zwembad rond de zomer van 2008. Tevens worden er 3 olifanten getraind voor eventuele safari's.
Gereisd met partner in maart 2008
9

Frans en Ricky Vial, 7-4-2008
  • Ligging9
  • Service9
  • Kamers9

Een fantastisch privepark tussen Addo en Grahmstwon in met 5 luxe lodges en een hotel (op fikse afstand van de lodges) in aanbouw. Lodges kijken uit op drinkplaats dieren en hebben hun eigen, overigens prima, restaurant. Gastvrij, klantvriendelijk, bijna 1 op 1 bediening. Professionele rangers die met passie over hun werk praten en dit graag met je willen delen. Veel dieren aanwezig.
Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Kwantu Private Game Reserve in Grahamstown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Kwantu Private Game Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Kwantu Private Game Reserve scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Lees meer