9,3

Uitstekend

2 reviews over Hotel Leeuwenbosch in het Nederlands

super

jvanderstar, 22-10-2012

Het is een prachtig guesthouse met prima services ,eten heerlijk,de gamedrives waren ook mooi,erg koud;geen leeuwen gezien die zaten in een andere sectie.We hebben genoten van gamedriver Jane haar enthousiasme . We moesten even wennen aan het feit dat je voor het diner naar de pub wordt gedirigeerd waar de eigenaar met z'n vrouw je verwelkomt en de 1e avond mee aan tafel zit. Overigens ontzettend aardige mensen .
Gereisd met partner in september 2012

Bijzonder mooi

Fam Teunissen, 25-11-2010

We hebben hier zo genoten met 5 personen alles was zeer uitstekend goede service vriendelijk en zeer mooi gelegen.Veel wild gezien en de gids was ook tot alles bereid.

Iedereen was zeer vriendelijk. Zeer leuke en mooie locatie met een engelse bar

Gereisd familie in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leeuwenbosch in Amakhala Game Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leeuwenbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leeuwenbosch scoort een 9.33 uit 10 op basis van 2 reviews.