Lodge Black Rhino Game Lodge

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Black Rhino Game Lodge bij:

2 reviews over Lodge Black Rhino Game Lodge in het Nederlands

Mooie en rustige lodge

Petra, 25-8-2013

We hebben hier met het gezin (3 pers.) 2 nachten verbleven. We sliepen in een groot chalet naast het hoofdverblijf. Mooi ingericht en zeer luxe badkamer met moonlight shower. Hoofdverblijf zeer sfeervol. Terras met uitzicht op de waterhole. 4 gamedrives meegedaan, met name de avond gamedrives veel wild gezien o.a. wilde honden die zojuist 2 kills hadden gemaakt. Heel bijzonder. Lekkere warme handdoekjes bij terugkomst van de gamedrive. Vriendelijke bediening.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

amazing!

jolanda, 29-5-2011

we zijn hier 2 nachten geweest en hadden 4 game drives. we hebben 4 vd big 5 kunnen zien en veel andere dieren. het is een prachtige locatie en ver weg van de dagjesmensen van pilanesberg, een private reserve. bediening en serice uitstekend. grote luxe lodges. jonge kok die erg goed kan koken. men laat duidelijk merken dat je hier een gewensgte gast bent en probeert aan alle wensen te voldoen.

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Black Rhino Game Lodge in Pilanesberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Black Rhino Game Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Black Rhino Game Lodge scoort een 9.25 uit 10 op basis van 2 reviews.