Lodge Ostrich Manor *****

8,4

11 reviews over Lodge Ostrich Manor in het Nederlands

Geweldige plek

Wino en Esther, 14-8-2017

Wat een gastvrije ontvangst hebben wij van Remon en Yvette gekregen. Geweldige lodge in een mooie omgeving met al het loslopende wild om je heen. Heerlijk gegeten. Een mooie start van onze rondreis door Zuid-Afrika!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ostrich Manor is super.

Cora, 17-2-2016

Ostrich Manor ligt heel gunstig maar 1 uur rijden vanaf Joburg .De logde ligt in een prachtige tuin met zwembad waar je ogen te kort komt vanwege alle mooie vogels die er zitten.Geweldige gamedrive,s gehad en een pas geboren kudukalfje gespot in het aan grenzend wildpark.Heerlijk gegeten bij de logde en de gastheren Hessel en Dilo is niets teveel om je het naar de zin te maken ze denken ook echt met je mee om er een fantastische tijd van te maken.Kortom geweldig en ik ga zeker terug.
Gereisd met vrienden in februari 2016

Bijzondere vakantie

Elmer & Co, 24-8-2015

Ostrich Manor is een prachtig koloniaal huis met mooie tuin vol met bloemen en vogels. De kamers zijn ruim en stijlvol ingericht; elke kamer heeft een eigen karakter. De managers zijn erg gastvrij en vriendelijk en via hen kun je de meest uiteenlopende excursies regelen.

Indien je meer privacy wilt, kun je de rondavel boeken.

Het zwembad ligt op een mooie plek in de tuin en geeft uitzicht over de omgeving.

Wij hebben er heerlijk geslapen, gerelaxt, gegeten en echt vakantie gevierd.

Gereisd met partner in januari 2015

Geweldig

mandy beuling-willemse, 6-1-2015

Wij hebben heerlijke dagen gehad in de Ostrich Manor. De lodge is zeer mooi en ligt in een mooie omgeving. De rondavel was leuk. Het wild liep in onze tuin. De gastheren doen echt alles om het verblijf zo heerlijk mogelijk te maken. Goed ontbijt en goede tips over de omgeving. Ze boeken ook de safari's. In de omgeving is veel te doen en is malaria-vrij. Kortom: een geweldige plek, waar de gastvrijheid hoog in vaandel staat!
Gereisd met oudere kinderen in december 2014

3 weken "paradise"

havic, 2-1-2014

Waanzinnig mooie locatie, van alle gemakken voorzien, prachtig zwembad met een geweldig uit zicht over de vallei en op maar een uurtje van Johannesburg. Wij hebben genoten van ons verblijf in het romantische Rondavel met eigen vuurplaats en een heerlijk groot ligbad.Als Nederlander zeer verbaasd geweest over alle flora en fauna in al z'n gedaanten en kleuren, ongelofelijk mooi.

In de area is enorm veel te beleven: schitterende wildparken, de Magalies met z'n wandelroutes en kabelbaan, golfbanen, leuke originele restaurants, Hartebeespoortdammeer etc en de managers weten precies wat wel en niet de moeite waard is . Het was aanstekelijk hoe betrokken en zij waren met ons wel en wee, maar zeker ook met hun omgeving. Het enthousiasme spatte ervan af.

Voor ons was 3 weken te kort en gaan zeker nog eens terug !

Wat er ontbreekt is een noodstroomvoorziening: als af en toe eens voor een uurtje de stroom uitvalt na noodweer zouden zonnepanelen voor een eco-lodge een uitkomst zijn.

Gereisd met partner in november 2013

Beter vind je het niet

jack, 27-9-2012

De Ostrich Manor Lodge is een fantastische plek. Wild in de achtertuin, prachtige zonsondergang, prachtige natuur en genoeg bezienswaardigheden in de directe omgeving. De lodge zelf ademt de sfeer van rust en gastvrijheid uit. Een echte aanrader
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Prachtige lokatie!!

Hessel, 6-8-2012

Prachtige lokatie midden in Silkaatsnek nature reserve. Elke dag komt het wild langs The ostrich manor; Kortom de ideale plek voor elke natuurliefhebber!
Gereisd alleenreizend in april 2012

Onvergetelijk mooi !!

Monique en George, 8-6-2012

We werden van het vliegveld keurig volgens afspraak opgehaald door een safari-jeep. Geweldig ! Daarna naar de accomodatie gereden, wat we daar

zagen was niet te beschrijven. Zo mooi, het echte Afrika met lodges, rondavels en volop dieren. Je hebt wel twee dagen nodig om al die indrukken te verwerken. Daarna met gastheer Henk, leuke trips gemaakt naar diverse wildparken, restaurants, Afrikaanse markten en Lesedi Cultural Village. Onvergetelijke mooie ervaring, echte aanrader !!

Gereisd met partner in mei 2012

Unieke plek!

celine van barneveld, 24-10-2011

Lodge Ostrich Manor is een heerlijke plek om te genieten; van het weer, de beesten en het eten!

De lodge ligt aan een park, je wordt wakker en ziet de giraffen, zebra' en nog veel meer! Echt geweldig.

Eten is perfect en goed verzorgd. Met kinderen ook super. Mensen zijn lief en zorgzaam ook voor de kinderen.

Goede plek / basis om uitstapjes vanuit te doen. Zowel cultureel als fun shoppen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Goeie herinneringen

Harmen Haringsma, 16-10-2011

Een deel van de zuid-afrika-ervaring die niet ontbreken mag. Genieten van de natuur, rust en sociale luxe. Mensen maken altyd het verschil.
Gereisd alleenreizend in december 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lodge Ostrich Manor bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ostrich Manor in Hartbeespoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ostrich Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Ostrich Manor scoort een 8.38 uit 10 op basis van 12 reviews.