9,3

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lodge Madikwe River Lodge**** bij :

3 reviews over Lodge Madikwe River Lodge in het Nederlands

Fantastische lodge in Madikwe!

Iking, 4-4-2010

Fantastische ligging aan rivier, midden tussen de bomen. Schitterende kamers (eigenlijk aparte bungalows) met airco. Eten tussen de bomen op de veranda van het hoofdgebouw. Bijzonder attent maar wel gezellig informeel personeel dat haar best doet het je naar de zin te maken (is wel eens anders in Zuidafrika). Vanaf binnenkomst voel je je een gewaardeerde gast (manager komt persoonlijk kennis maken) en na 5 dagen doet afscheid nemen pijn. Ranger Charles is met afstand de beste ranger die we ooit gehad hebben!
    Gereisd met partner in november 2009

Familie Goossen, 10-1-2008

Tijdens de kerstvakantie zijn we hier 3 dagen geweest en we vonden het fantastisch! De natuur is prachtig en we werden verwend door alle medewerkers. Aanrader.
    Gereisd anders in januari 2008

Anka en Ed Zeeman, 8-1-2006

Madikwe is een prachtig Big 5 park. Madikwe River Lodge is de 1e accomodatie in het park in ten opzichte van de rest verouderd. Met name de slaapkamers kunnen wel een opknapbeurg gebruiken. Voor de rest was alles prima verzorgd.
    Gereisd anders in maart 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Madikwe River Lodge in Derdepoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Madikwe River Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Madikwe River Lodge scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.