Hotel Greenway Woods

Hotel Greenway Woods
Greenway Woods
5,8

5 reviews over Hotel Greenway Woods in het Nederlands

Mooie ligging, achterstallig onderhoud kamers

Ton, 9-3-2017

Zwembad zeeeer vies. Bar ongezellig, eten redelijk.
Gereisd met vrienden in februari 2017
Greenway GM, General Manager, 13-3-2017

Good Morning Ton

Hartelijk dank voor de beoordeling. Onze locatie is een van onze grootste selling points.

Vriendelijke groeten

Chris Ferreira

Algemeen directeur

Greenway Woods Resort

mooi resort

Chantal, 17-10-2015

Mooi resort met ruime kamers en uitstekende bedden.

Ligt alleen niet in een omgeving waar veel te doen is en op ongeveer een uurtje rijden naar het kruger park

Gereisd met vrienden in september 2015
Chris Ferreira. General Manager. Greenway Woods Re, General Manager, 28-3-2016
Goede middag Sjaantjebreda. Hartelijk dank voor de fantastische herziening. Onze tuinen zijn mooi en groen. Het ernaar uitzien te verwelkomen u terug bij Greenway. Vriendelijke groeten. Chris Ferreira. General Manager. Greenway

centraal gelegen voor krugerpark

Iris Koomen, 14-12-2011

Helaas was onze komst (35 man met de touringcar) blijkbaar een verrassing. Bij iedere kamer bleken wel een of meerdere dingen niet in orde. Ontbrekende waterkokers, sleutels voor kluizen en een kamerdeur die niet op slot kon. Vriendelijke receptie deed wat ze kon om alles snel te verhelpen. Mooi terrein, goed hoofdgebouw, goed eten en goede service. Helaas piepkleine 2-persoonskamers en falende beveiliging. Leden van onze groep werden 's nachts door bedelaars lastig gevallen. Verder last van lawaai en verdwijnen van terrasstoelen door eveneens verblijvend Zuid Afrikaans sporteam.
Gereisd met vrienden in oktober 2011
Chris Ferreira. General Manager. Greenway Woods Re, General Manager, 28-3-2016
Goede middag Ikoomen. Veel is veranderd sinds uw laatste bezoek aan Greenway. De beveiliging verbeterd een stuk. Vriendelijke groeten. Chris Ferreira. General Manager. Greenway Woods Resort

Genoten

Plekker, 30-12-2008

In september 2008 zijn we hier een week geweest. Het was er prachtig en zeer vriendelijke en ontspannen sfeer. Wij hadden geen auto, dus pas op de plaats. Prachtig uitzicht.
Gereisd met partner in december 2008
Chris Ferreira. General Manager. Greenway Woods Re, General Manager, 28-3-2016
Goede middag Plekker. Er is inderdaad een ontspannen sfeer op Greenway, dank u zeer. Vriendelijke groeten. Chris Ferreira. General Manager. Greenway Woods Resort

Schitterend hotel / lodge

M. Zwaan, 11-7-2008

Mooi gelegen aan het begin van de Panorama route.

Rustig aan de rand van een golfbaan voor wie ook nog een balletje wil slaan.

Ruimte zat en genoeg te doen voor kinderen.

We zijn er eind 2005 geweest en over 1 week gaan we er weer een paar dagen heen.

Personeel is zeer behulpzaam en gastvrij.

Een echte aanrader

Gereisd familie in december 2005
Chris Ferreira. General Manager. Greenway Woods Re, General Manager, 28-3-2016
Goedemiddag M Zwaan. Hartelijk dank voor de geweldige recensie. Vriendelijke groeten. Chris Ferreira. General Manager. Greenway Woods Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Greenway Woods bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Greenway Woods in White River, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Greenway Woods zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Greenway Woods scoort een 5.79 uit 10 op basis van 5 reviews.