Pension Njovu Kruger Game Lodge

Pension Njovu Kruger Game Lodge
Njovu Kruger Game Lodge

1 review over Pension Njovu Kruger Game Lodge in het Nederlands

Super de luxe kleinschallig tenten kamp

John van Drunen, 9-9-2010

De game lodge ligt op 30 min van het Krugerpark.Het bestaat uit 4 tenten , en een gezamelijk tent , met bar en zitlounge.

De tenten zijn van alle gemakken , en luxe voorzien,incl badkamer, en tevens is er een kleine pool om af te koelen..Eten , drinken, tot aan champagne is all included, Er is een kokkin die werkelijk heerlijk kan koken. dus we kwamen niets te kort.. Dagelijks werden opgehaald voor gamesdrives door het krugerpark met een prive chauffeur,dus de jeep hadden we alleen voor ons zelf. De voettocht die we gemaakt met prive rangers zullen we nooit vergeten, aangezien we op 200 mtr een ontmoeting met een leeuw hebben mee gemaakt....toch wat anders dan dat je in een jeep zit...In het tentenkamp zelf zijn we bezocht door een groep zebra's en de dagelijkse warthdogs ( zwijnen) die onder of rond je tentcontructie lopen.S'avonds bij het kampvuur ,met uiteraard een glaasje lekker luisteren naar de dieren geluiden..dit kamp ligt afgelegen en dat is precies wat we zochten..super

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Njovu Kruger Game Lodge in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Njovu Kruger Game Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Njovu Kruger Game Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.