Villa Nilgiri Woods *****

Villa Nilgiri Woods
Nilgiri Woods

2 reviews over Villa Nilgiri Woods in het Nederlands

Spirituele ontmoeting tussen mens en dier

Hans de Ruijter, 3-2-2014

Een fantastische plek bij de juiste mensen. De drie weken die wij doorgebracht hebben op Nilgiri Woods waren echt heel bijzonder.

Wakker worden door het geluid van de ontwakende natuur en in slaap vallen bij het gebrul van leeuwen. Ontbijten met zebra's, zwijnen en kudu's en 's middags bezoek krijgen van apen en giraffes. De inrichting van de lodge verstevigt het gevoel van Afrika en de spannende wandelingen langs de rivier zorgden voor een goede eetlust. De gastvrijheid en verzorging door Cora en Michel was van hoge kwaliteit. Hun deskundigheid op het gebied van de natuur en dieren in het Krugerpark hebben bijgedragen aan een onvergetelijke reis.

We gaan zeker terug!

Gereisd met partner in november 2012

Dat dit echt bestaat, ongelooflijk mooi.

Rita Verhagen, 9-5-2012

De villa is van alle gemakken voorzien. Het heeft een prachtig uitzicht op het Kruger Park en de uitlopers van de Drakensbergen. Ik heb de olifanten zo vanaf de veranda naar de rivier zien lopen!!! Dagelijks kregen we bezoek van Zebra's, Kudu's, Giraffen en nog veel meer dieren. Het huis ligt prachtig midden in de natuur, je waant je helemaal alleen in de bush. Zeer veel luxe voor de prijs. Het heeft een heerlijk zwembad en zonneterras en alle ruimten zijn groot en hoog. Het huis wordt dagelijks schoongemaakt en het personeel is heel vriendelijk en geven je het echte vakantie gevoel. Ik kom zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Nilgiri Woods in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Nilgiri Woods zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Nilgiri Woods scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.