Vakantiehuis Khamkirri *****

9,4

4 reviews over Vakantiehuis Khamkirri in het Nederlands

Avontuurlijke omgeving

Alex, 12-8-2016

We hebben 2 weken in Khamkirri verbleven en genoten van het Marloth park en de dieren die ons elke dag kwamen bezoeken. Echt een erg leuke ervaring om giraffes, zebra's, apen etc. langs je terras voorbij zien komen. Khamkirri is een perfecte uitvalsbasis voor trips naar het Krugerpark, de panoramaroute en Swaziland.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische plek!

Jenneke, 24-8-2014

Wat een heerlijke plek! We hadden in eerste instantie 3 nachten geboekt, maar het is zo'n geweldige plek dat we er nog twee nachten bijgeboekt hebben. Een fijne plek om lekker tot rust te komen. Veel ruimte, fijne veranda, spalshpool viel erg in de smaak bij onze zoon. En hoe bijzonder is het om zebra's, giraffen, wrattenzwijnen en impala's in de tuin voorbij te zien komen. Lekker braaien in de braai area of heerlijk ( en goedkoop) uit eten bij restaurant Watergat ( paar minuutjes met de auto). In 20 minuten sta je al bij de gate van het Krugerpark.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Fantastische plek, geweldig huis, mooi land

van waesberghe, 9-8-2014

Wat een mooi huis op een nog mooiere plek! Het huis is van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden, mooie badkamers en een volledig ingerichte keuken, kortom alles is aanwezig. En dan de omgeving, die is helemaal super! De dieren staan letterlijk bij je in de voor-achtertuin. Heerlijk relaxen op de veranda, genieten van een overheerlijke braai, echt Afrika!!!
Gereisd met vrienden in juli 2014

Geweldig ,midden tussen de dieren.

Marc, 5-5-2014

Prachtige mooie villa.

In harmonie met de natuur ( zoals alle villa's ) in het park.

Mooi en ruim voldoende bemeubeld.Uiteraard houden wij van de bush stijl.

Het is niet meer maar zeker ook niet minder dan op de site van Khamkirri.

Voor ons een dikke 10.

Gereisd met partner in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Khamkirri in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Khamkirri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Khamkirri scoort een 9.36 uit 10 op basis van 5 reviews.