Hotel Buhala Country House ****

9,3

4 reviews over Hotel Buhala Country House in het Nederlands

Prachtige ligging

Mhofu, 8-9-2010

Wij verbleven hier om te kunnen golfen in Leopard Creek. Dit is de enige manier om te mogen golfen zonder invitatie. De lodge ligt heel mooi aan de Krokodil rivier. Het was een hartstikke leuke ervaring en het golf was super. Sugar, de eigenares, is inmiddels een vast golfmaat van Ivo geworden na onze ontmoeting in 2008. Zo kan Ivo toch op Leopard Creek spelen!
Gereisd met partner in november 2008

Anne, 23-4-2007

De heerlijkste plaats om in Zuid-Afrika te verblijven. Wij verbleven hier inmiddels al vijf keer en hopenlijk komen we er nog eens. De dieren, de geluiden, Suger en haar staff, de ligging, het eten, echt alles is geweldig!
Gereisd anders in april 2007

Tom en Inge, 29-1-2007

Alles goed! Heerlijk eten! en je kunt via de lodge op Leopard Creek golfen.
Gereisd met partner in januari 2007

Mariska, 27-4-2006

Perfecte lodge, prachtige plaats!

Vooral de dieren langs het water, adem benemend!!

En.... Verrukkelijk eten!

Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buhala Country House in Malelane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buhala Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Buhala Country House scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.