De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Belvedere-on-River bij :

1 review over Hotel Belvedere-on-River in het Nederlands

Prachtig zicht op rivier

Kristien, 11-8-2014

Hotel heeft prachtig zicht op de rivier, als je geluk hebt kan je dieren spotten die komen drinken, helaas was er bij ons enkel visarend te zien. (zijn slechts 1 nacht gebleven) De kamers zijn leuk en kasteelachtig ingericht. Je hebt oa. ook een badjas ter beschikking. Ontbijt is naar keuze in te vullen op een blad, de dag vooraf al te beslissen wat je dan gaat eten, dat vonden we iets minder goed. In onze kamer zaten ook wat insecten, we kunnen moeilijk inschatten of dit toevallig was of dat er misschien een hygieneprobleem is, maar ik denk (hoop) dat het toevallig was. Ik geef het hotel het voordeel van de twijfel ;)
    Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere-on-River in Malelane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere-on-River zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belvedere-on-River scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.