Vakantiehuis Zebra's Nest *****

8,5

8 reviews over Vakantiehuis Zebra's Nest in het Nederlands

prachtig

Ria Vos, 19-8-2017

heerlijke 2 weken doorgebracht in Zebra's nest, elke dag het krugerpark in.

regelmatig bezoek van de kudu en wrattenzwijn bij het terras.

Alleen internet is slecht, je moet het eerst kopen, en het is wel erg snel op.

Het huis is prachtig, alles is aanwezig.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Mooi huis op prachtige locatie met gebreken.

Ed, 12-7-2016

Mooi groot huis op prachtige locatie in Marloth Park met alle voorzieningen. Leuk dat de wilde dieren tot in de achtertuin kwamen. Helaas bleek zwembad lek (pomp stuk) en vervuild. Hebben dus niet kunnen zwemmen. Ook de geboekte DSTV bleek stuk en pas na paar dagen gerepareerd. Verder nog wel wat aan te merken op beheerders. Ondanks 2x (internationaal) bellen niet aanwezig bij aankomst en op dag van vertrek helemaal niet gezien (ondanks afspraak). Ook de gevaarlijke trap kan ik niet iedereen aanbevelen (kinderen, ouderen). Reclame bij de eigenaar gaf wel een hele nare reaktie. Bijsmaakje aan een overigens geslaagde vakantie.
Gereisd met partner in juni 2016

Adembenemende , prachtige ervaring

Familie Oude Breuil, 30-5-2016

Het was een vakantie om nooit te vergeten .

Heerlijke ruime villa.

Schitterende locatie .

Gereisd met oudere kinderen in november 2015

Heerlijk huis

Eef, 23-1-2016

Zijn hier een midweek met onze kinderen (7 en 3) in Augustus geweest. Is een heerlijk huis met veel comfort. Zo konden we even een wasje draaien wat wel handig was na drie weken bush. In de namiddag vertrokken we meestal richting een soort tribune met uitzicht op de rivier. In het huis liggen koelboxen en elementen dus fris,biertje mee en genieten maar. Ondanks droogte en maatregelen om de hoeveelheid dieren te beperken, veel rond het huis gezien. O.a. Kudu's , zebra's , wrattenzwijnen. En ondanks alle waarschuwingen geen enkele aap gezien. Ngwenya Lodge is een leuke plek om met kids te lunchen (minigolf/springkussen). Zwembad was ook top, iets fris (is natuurlijk winter) maar heerlijk.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Safari in je achtertuin

Jorgen, 28-11-2014

Mooi gelegen ruim vakantiehuis. Heerlijk met zwembad bij warme dagen (en die hadden we met rond de 40 graden). De Zebra´s komen uit je hand eten vanaf het terras (en de giraffes, kudu´s, warthogs etc etc). Kortom safari vanaf je terras :)
Gereisd met oudere kinderen in november 2014

Om altijd naar terug te keren

Agnes , 11-8-2014

Enorm groot en mooi ingericht huis, voorzien van alle luxe op een droomplek, wat wil je nog meer. 's Morgens staan allerlei ongevaarlijke beestjes om je huis om bewonderd te worden. Een onvergetelijke plek
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geweldig huis, prachtige omgeving en veilig!

Fam Wild, 6-9-2011

We zijn ervaren vakantiegangers en durven te stellen dat Zebra's Nest garant staat voor een heerlijke vakantie! Onze 4 kinderen genoten van het zwembad en de wilde dieren in de achtertuin. Het echte gevaarlijke wild was te zien achter grote hekken, de omgeving van Zebra's Nest is zeker veilig voor iedereen. Vanuit Zebra's Nest is het echte Afrika te bewonderen, met alle indrukken van dien. Wij hebben genoten en raden deze accommodatie van harte aan!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Geweldig

Angeliquevanschaijk, 23-8-2011

Wij zijn hier eind juli voor 1 week geweest. Dit is echt helemaal geweldig. Het huis is top. Het ligt midden in de bush en de dieren komen aan je huis. We hadden iedere dag leuk bezoek van Warthhogs, zebra's, vogels kudu's en zelfs giraffen aan de veranda.

Het huis is zeer compleet. Dit was veruit het mooiste en leukste onderkomen tijdens onze rondreis door Zuid Afrika

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zebra's Nest in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zebra's Nest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Zebra's Nest scoort een 8.45 uit 10 op basis van 8 reviews.