Lodge Tintswalo Manor House *****

Lodge Tintswalo Manor House
Tintswalo Manor House

2 reviews over Lodge Tintswalo Manor House in het Nederlands

P. Roskam, 3-1-2008

Wij logeerden met ons gezin in het Manor House, behorend bij de Tintswalo Lodges. Een groot huis, helemaal alleen in de bush, dat we helemaal voor ons zelf hadden. Prachtige safari's gemaakt, verder een geweldige service, uitstekend eten, alles wat een vakantie mooi maakt. Het is ons zo goed bevallen dat we binnenkort weer hier naartoe gaan.
    Gereisd familie in januari 2008

Wieteke, 2-4-2007

Zonder twijfel het verzorgste en mooiste hotel waar wij ooit hebben gelogeerd! De eigenaren hebben zeer veel oog voor detail en kiezen voor een persoonlijke benadering. Heerlijk eten, een eigen butler, kamer met alles wat je wensen kunt (oa gevulde all-in minibar, open haard, groot bad) en natuurlijk heel veel wildlife!Aanrader!
    Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Tintswalo Manor House in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Tintswalo Manor House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Tintswalo Manor House scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.