Lodge Tinga Private Game Lodge *****

Lodge Tinga Private Game Lodge
Tinga Private Game Lodge
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lodge Tinga Private Game Lodge bij:

3 reviews over Lodge Tinga Private Game Lodge in het Nederlands

Prachtige plek

van den Akker, 29-3-2010

Zakelijk geweest. Goede uitvalsbasis voor gamedrive in KrugerPark.

Lekker zwembad en zeer gastvrij personeel.

Gereisd zakelijk in januari 2007

J. Werges, 9-4-2007

Afgelopen januari (2007) een kleine week in Tinga geweest. (Het is een van de weinige logdes in het Krugerpark) Werkelijk waar: alles is fantastisch! Het verblijf, het eten, de service en niet te vergeten de safari's. Waar anderen met grote groepen in een (vracht-)auto door het park rijden, heeft Tinga kleine jeep's waarmee je met zeer goede en vriendelijke gidsen mee op pad gaat. Bijna drie maal de Big Five gezien. We dachten dit slechts een maal te doen, maar zijn daar op terug gekomen. Voor iedereen die twijfelt: gewoon doen, het is een ervaring die je nooit vergeet.

Gereisd anders in april 2007

Rick en Caroline, 15-8-2006

Een fantastisch luxe lodge, gelegen in het Krugerpark. Tijdens onze aankomst werden wij begroet door 10 olifanten die langs onze lodge liepen. De lodges liggen aan de rivier, vanuit je bad kijk je op de rivier en met een beetje geluk trekt de big five langs. Twee maal per dag ga je met Gerhart en zijn jeep op safari. Om 6 uur 's morgens, en om 4 uur 's middags. 's Morgens ben je getuige van alle beesten die ontwaken, heel bijzonder. Het ontbijt, de lunch en diner waren ook zeer goed. Zelfs tijdens de safari's word je getrakteerd op een hapje en een drankje. Ons verblijf zullen we nooit vergeten, het was in een woord geweldig!

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Tinga Private Game Lodge in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Tinga Private Game Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Tinga Private Game Lodge scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.