Lodge Sabie River Bush Lodge

8,8

5 reviews over Lodge Sabie River Bush Lodge in het Nederlands

prachtig

Ria Vos, 19-8-2017

we hadden voor 2 nachten een safari tent gehuurd, was eigenlijk te kort.

Heel knus ingerichte tent, maar een apart eigen keukentje, en eigen douche, wel gemeenschappelijk toilet.

prachtig uitzicht over de rivier, bij binnenkomst direct al olifanten gezien aan de overkant.

Heerlijk gegeten in het restaurant.

Beslist een aanrader

Gereisd met vrienden in maart 2017

Super lokatie!

Gery heesemans, 25-11-2015

Zodra je bij Sabie river Bush lodge aankomt, voelt het meteen goed. Wij werden hartelijk begroet door de receptioniste Innocentia. Maar ook het verder personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het huisje waarin wij twee nachten verbleven was van alle gemakkelijk voorzien en had uitzicht op het zwembad en de rivier. Alles ziet er goed onderhouden en schoon uit. Het uitzicht op de rivier is bijzonder. Je kan vanuit je luie stoel de dieren aan de overkant zien lopen of drinken uit de rivier. Het eten is goed en je wordt ook hier weer vriendelijk geholpen.

Een echte aanrader dus! Oja, en als je weggaat blijkt ook je auto nog te zijn gewassen!

Gereisd met partner in november 2015

Prachtplek en geweldige service

W. de Laat, 11-6-2015

Wij waren hier in van 27 april t/m 7 mei 2015 voor ons was het de 2e keer sept 2014 waren we hier ook. Het voelde als een thuis komen de ontvangst door het iedereen was geweldig.

Het totaal was weer perfect. In de kamer van onze zoon met zijn vrouw was een probleempje dat werd direct opgelost zij kregen een chalet voor de verdere vakantie. Je hoefde maar iets te vragen en er werd direct actie ondernomen. Een pracht diner in de bush gehad. waarom deze locatie langs de Sabi rivier aan de rand van het Kruger park, dicht bij de Paul Kruger gate.

Het uitzicht lang de rivier altijd wat te zien. Personeel zeer klantvriendelijk, Prijskwaliteit geweldig, voor het diner kon men samen stellen uit elk 3 soorten. Het was prima verzorgd, Kamers zien er verzorgd uit. Een mooi terras aan de rivier.

Deze accommodatie is zeer aan te bevelen.

Fam de Laat

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Geweldige verrassing

Jetzz, 17-8-2014

Toevallig kwamen we deze super de luxe safaritent tegen, vlak bij Kruger park. Echt geweldig. Heel vriendelijke personeel.
Gereisd met partner in augustus 2014

Erg mooie accommodatie!

Kim , 29-7-2013

De accommodatie is erg mooi met een mooi uitzicht op de Sabie River welke gelegen is in het Krugerpark. Het is mogelijk om een safari te boeken bij deze lodge. De service is uitstekend en het eten is heerlijk! Al met al een top accommodatie!
Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Sabie River Bush Lodge in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Sabie River Bush Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Sabie River Bush Lodge scoort een 8.77 uit 10 op basis van 6 reviews.