Lodge Punda Maria Restcamp

7,3

2 reviews over Lodge Punda Maria Restcamp in het Nederlands

Eenvoudig maar bijzonder

Rob en Tineke P, 5-11-2012

De kamers zijn erg klein en eenvoudig. We hebben hier zelf voor ons eten gezorgd en het is grappig om met een aantal vreemde mensen aan het braaien te zijn. Je moet alles voor het eten zelf meebrengen of je kunt een soort picknick box huren. Er is ook een winkel waar je van alles kunt kopen. Er is wel een koelkast in de kamer. Je kunt ook gebruik maken van het restaurant(kantine) voor het "diner" en ontbijt. Het badkamertje is erg klein. De omgeving is mooi en lekker rustig (weinig toeristen). 1 Nacht was leuk. We zijn hier gestart met onze reis door het Krugerpark van noord naar zuid.
Gereisd met partner in oktober 2012

Klein en eenvoudig.

Rob en Tineke P, 14-11-2011

Zeer eenvoudig klein kamp, meest noordelijk gelegen in een rustige omgeving. Het restaurant serveert de gebruikelijk dingen van de kaart, maar de smaak is prima. Kleine winkel. Huisjes zijn erg eenvoudig.

Er worden diverse drives georganiseerd en er is een speciaal kinderprogamma mogelijk.

Gereisd met partner in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Punda Maria Restcamp in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Punda Maria Restcamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Punda Maria Restcamp scoort een 7.33 uit 10 op basis van 2 reviews.