Vakantiehuis Kruger Estate Wild Olive ****

Vakantiehuis Kruger Estate Wild Olive
Kruger Estate Wild Olive
9,6

39 reviews over Vakantiehuis Kruger Estate Wild Olive in het Nederlands

Prachtig huis op veilige plek

EdP, 28-7-2017

Zeer compleet en met smaak ingericht huis voorzien van alle gemakken. Mooi uitzicht op vijver binnen de lodge.Voldoende privacy en toch mogelijkheden voor ontspanning bij restaurant en zwembad. Prima uitgangspositie voor dagtrips naar het Krugerpark (ca 2 km van gate).
Gereisd met partner in mei 2017

Koen en Wilma Barends, 12-5-2017

Voor de derde keer vakantie in Wild Olive, het is of je thuis komt. 4 geweldige weken gehad in dit superhuis.

We hebben voor volgend jaar alweer geboekt.

Tip Anne' Cotton Club Hoedspruit.

Gereisd met partner in april 2017

geweldig

Ria Vos, 12-11-2016

Een prachtig ingericht huis, in een mooie omgeving. Ik kan het iedereen aanbevelen.
Gereisd met vrienden in september 2016

Alles was perfect!

Mariska, 22-1-2016

Bijna 2 weken in dit prachtige huis verbleven. Het huis is zeer sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Bovendien is alles netjes en schoon ( hele lieve vrouw van de housekeeping die zelfs een paar woordjes Nederlands heeft geleerd ) Een hele fijne veranda om 's morgens de dag te beginnen met een vers kopje koffie en de dag te eindigen met een heerlijke braai en een goed glas wijn. Op het park is een zwembad. Ook de ligging is perfect op ongeveer 1 km van de ingang van het Krugerpark, het vliegveld Phalaborwa en slechts 500 meter van de Spar. Tevens zijn in de directe omgeving verschillende goede restaurants te vinden. De Nederlandse eigenaren zijn fantastische aardige mensen die heel veel over de omgeving kunnen vertellen. Als u van plan bent om naar Zuid-Afrika te gaan, boek dan vooral dit huis. Mooi, schoon, de perfecte ligging. Het huis is zeer geschikt voor een gezin of groep.
Gereisd met vrienden in november 2015

Wat een tophuis op een geweldige locatie!

Fleur, 15-12-2015

Samen met 2 vriendinnen na een jaar werken afgereisd naar Zuid-Afrika waar we startten in het Krugerpark in dit huis: warme en gezellig ontvangst waar we ons meteen thuis voelden. De lokale sfeer proef je in alles in het huis, maar met de luxe die bij een hotel hoort. Een combinatie waar wij goed aan konden wennen!

Prachtige excursies gemaakt en avonds lekkere avonden op de veranda gehad met hapjes en wijntjes. Je kunt hier ultiem ontspannen en genieten!!

Kortom: gaan als je de kans krijgt.

Gereisd met vrienden in november 2015

Heerlijke woning op een fantastisch park

Linda, 15-12-2015

Het verblijf voldeed aan al onze verwachtingen. De woning is mooi ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. Het park is mooi en netjes, het personeel vriendelijk en de ligging is erg gunstig ten opzichte van het Krugerpark en restaurants. Kortom, the Wild Olive is echt een aanrader.
Gereisd met vrienden in november 2015

Comfortabel gunstige plek en veel mogelijkheden !

FamSchuitemaker Lochem, 4-8-2015

14 dagen verbleven wij met onze kinderen van 9 en 12 jaar in Wild Olive. Geen moment heimwee gehad. Iedere seconde was het waard. Zeer comfortabele woning. Stijl en smaakvol ingericht, van alle gemakken voorzien. Op 1 km afstand van het Krugerpark. Op loopafstand van een grote Spar supermarkt. Veel keuze mogelijkheden voor excursies bevolking (Village Tour), natuur (Blyde River tour en omgeving) en diverse safari tochten onder begeleiding mogelijk. Prachtig aangelegde tuin en vriendelijke mensen. Zuid Afrikanen zijn trots op hun land en laten je graag alles zien en vertellen je er over. You can leave South Africa but South Africa will never leave you. Je kunt de lokale bevolking blij maken met kleding. De kinderen zijn gek op balletjes, ballonnen en kleurpotloden. Geweldige vakantie, dierbare herinneringen voor het leven. Fam Schuitemaker Lochem
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastisch huis op fantastische lokatie!

Wilma Barends, 30-4-2015

Wij hebben 16 dagen in Wild Olive gelogeerd en dit was geen dag te lang. We hadden eigenlijk nog wel iets langer willen blijven.

Alles klopt: het huis, het park. de omgeving, de verzorging, kortom, voor herhaling vatbaar.

Goede restaurants vlakbij en goede winkels als je zelf wilt braaien.Het huis ligt 1 km van de Krugergate,

Koen en Wilma Barends

Gereisd met vrienden in maart 2015

Graag nog een keer!

Bianca, 22-3-2015

Wild Olive is inderdaad een geweldig mooi, groot en compleet huis en hebben maar liefst 3 weken mogen genieten!

Werkelijk alles zit erop en eraan en is dan ook met zorg samengesteld. 3 weken is op zich lang als je nagaat dat de gemiddelde bezoeker van Sefapane 1-3 dagen blijft maar wij hebben hier nog geen moment spijt van!

Gereisd met partner in februari 2015

werkelijk fantastisch en graag nog een keer

Siem-Jan, 12-10-2014

Wij reizen veel en graag en dit is wel één van de beste accommodaties die we hebben meegemaakt. Wat een prachtig huis en een prachtige inrichting.

In het huis kunnen maximaal 8 personen slapen. Wij waren met zijn vieren. De boiler is wel snel leeg dus het douchen moet een beetje gespreid over de dag. Wij waren er in jullie en dan wordt het in de avond wel erg koud dus een jas of sweater is dan zeker nodig. Voor de reis zijn we nog gezellig bij Ria en Rob op visite geweest. Supervriendelijke mensen en zeer gastvrij vertelde ze alle tips die ze ons konden geven. Het huis staat op een resort en is het mooiste van allemaal. Het resort is verder supermooi. Heerlijk restaurant. Het resort zit op nog geen 500 meter van de ingang tot het Krugerpark. Wel vonden wij dat er in dit deel van het park weinig wild te zien was doordat er grote delen dichte bebossing staat. De meeste dieren zijn toch wel rond Satara en zuidelijker. Maar van Phalaborwa tot Santara ben je toch wel 4 uur onderweg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kruger Estate Wild Olive in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kruger Estate Wild Olive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kruger Estate Wild Olive scoort een 9.63 uit 10 op basis van 41 reviews.