Hotel Honeyguide Tented Safari Camp

Hotel Honeyguide Tented Safari Camp
Honeyguide Tented Safari Camp

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Honeyguide Tented Safari Camp bij:

2 reviews over Hotel Honeyguide Tented Safari Camp in het Nederlands

Mooiste plek voor safari

Astrid, 17-1-2015

Honeyguide tented safari camp ligt in het Manyeleti Game park, onderdeel van het Kruger. Dit is voor ons de eerste plek waar we in Zuid Afrika een safari vakantie gaan ondernemen. Geweldig! Wat een ontvangst en een goede service. Vanaf het moment dat we aankomen staat onze ranger en andere mensen al klaar om ons te helpen met de bagage. Deze wordt naar de tent gebracht en wij gaan lunchen. Die middag gelijk al op safari met Vestment onze ranger en Jeremy zijn collega. En we zien ook binnen twee safari's de complete big V: Olifant, Buffel, Luipaard, Leeuw en Neushoorn. Wat een geluk.

De "tent" waarin we logeren is een hotelkamer met daarom heen een canvas doek. Alles is aanwezig, twee douches, toilet, ventilator, kluis en heerlijke bedden. 's Nachts luister je door het tentdoek heen naar alle geluiden. In de ochtend word je om 05.00 uur gewekt door tromgeroffel en na een kopje thee of koffie ga je op safari. Daarna gezamenlijk ontbijt. Kortom het is geweldig om dit te mogen ervaren.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

ReizigerZaf, 13-12-2007

Gewoonweg een schitterende verblijfplaats als je op safari wilt !!! De tenten zijn zalig, je slaapt in met de geluiden van de dieren. Het park heeft een open grens met Kruger en rond het tented camp staan geen hekken. De dieren circuleren dus vrij, met het gevolg dat er dieren uit het zwembad komen drinken !

Alle tenten hebben een mooie badkamer, bedden onder muskietennet en een prachtige zetel om naar buiten te kijken.

De geheelbeleving is prachtig, de vriendelijkheid, de service, ...

De gamedrives zijn geweldig, door prachtige landschappen en er zijn veel dieren te zien ! Kleine details maken het verblijf in Honeyguide nog leuker. Een half uur voor vertrek op gamedrive maakt men u wakker met tromgeroffel en brengt men koffie op bed. Zalig om te ontwaken en dan op game drive te vertrekken.

De geheelbeleving is gewoonweg super, dus zoek je een adresje voor je safari: niet twijfelen, ga naar het geweldige Honeyguide !!!

Een ongelooflijke aanrader !!!

Gereisd met partner in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Honeyguide Tented Safari Camp in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Honeyguide Tented Safari Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Honeyguide Tented Safari Camp scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.